掃呢頁CODE去手機

2016年1月17日 星期日

43歲吳美珩罕有露面 依然咁靚 __,吳美珩,

吳美珩依然都係咁靚。next1/1pre吳美珩全程冇乜點望鏡。next1/1pre不過都睇到佢依然keep得好弗。next1/1pre而且仲同老公好恩愛添。next1/1pre之前貴為無綫受歡迎花旦之一嘅吳美珩,自從2008年開始就絕迹娛樂圈咁滯,平時最多可以撞吓佢行街咁。不過大家今日有福喇,因為徐子淇細仔李建熹大搞百日宴,搞到連續兩日啲城中名人出晒嚟,其中一個就係現年43歲嘅吳美珩。咪睇佢已經年 ...


吳美珩依然都係咁靚。

next 1/1 pre

吳美珩全程冇乜點望鏡。

next 1/1 pre

不過都睇到佢依然keep得好弗。

next 1/1 pre

而且仲同老公好恩愛添。

next 1/1 pre

之前貴為無綫受歡迎花旦之一嘅吳美珩,自從2008年開始就絕迹娛樂圈咁滯,平時最多可以撞吓佢行街咁。不過大家今日有福喇,因為徐子淇細仔李建熹大搞百日宴,搞到連續兩日啲城中名人出晒嚟,其中一個就係現年43歲嘅吳美珩。咪睇佢已經年紀有一把,但狀態依然好弗,不過慣咗低調嘅佢,全程都冇乜點望鏡頭,由老公王華麟拖住進場,恩愛爆燈。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!