掃呢頁CODE去手機

2016年1月17日 星期日

吳若希:直播亂講嘢 吳若希認衰:今次死得人多 __,吳若希,

吳若希憑同一首歌曲《眼淚的秘密》先後奪兩獎。next1/1pre吳若希表示自己好Surprise有咁好嘅成績。next1/1pre吳若希在台上獻唱得獎歌《眼淚的秘密》。next1/1pre恭喜晒!吳若希next1/1pre左起:鄭俊弘、許廷鏗、吳若希、胡鴻鈞next1/1preN-SONIC憑《GoingGoing》奪得「TVB8金曲榜金曲獎」。next1/1pre歌手吳若希(Jinny)憑同一首 ...


吳若希憑同一首歌曲《眼淚的秘密》先後奪兩獎。

next 1/1 pre

吳若希表示自己好Surprise有咁好嘅成績。

next 1/1 pre

吳若希在台上獻唱得獎歌《眼淚的秘密》。

next 1/1 pre

恭喜晒!吳若希

next 1/1 pre

左起:鄭俊弘、許廷鏗、吳若希、胡鴻鈞

next 1/1 pre

N-SONIC憑《Going Going》奪得「TVB8金曲榜金曲獎」。

next 1/1 pre

歌手吳若希(Jinny)憑同一首歌曲《眼淚的秘密》先後在無綫節目《2015年度TVB8金曲榜頒獎典禮》先後奪得「TVB8金曲榜金曲獎」以及「TVB8金曲榜金曲金獎」,累計各個頒獎禮共獲6個獎項。

提到Jinny先後在兩個無綫大型頒獎禮勇奪「金曲」獎項,她對此表示感到愕然:「《眼》係一首劇集歌,但廣東話版大家會聽得多啲,國語版我都係間唔中睇TVB8先聽到,好Surprise有咁好成績,(對自己成疑?)唔可以成疑,個Melody大家都好熟悉,但我自己都係鍾意廣東話版多啲,因為係自己平時用開嘅語言。」

提到Jinny在最後獻唱《眼》時,在直播節目Roller未完之前大爆一句:「是不是完了?」然後即改唱廣東話版,她對此大感尷尬:「頭先老闆同我講『你曳喇!』今次真係死得人多,不過唔緊要啦,下次返大陸開騷再唱過。」

已將簽名相回郵畀粉絲

提到早前有指Jinny收馬來西亞粉絲20張相,求簽名卻嫌粉絲貪心拒簽名,她直認有指對方貪心但否認拒絕簽名,並表示簽名相經已回郵粉絲,她說:「其實佢哋只要做足個要求我就會簽,我唔明點解會有拒簽出現。呢個係我哋溝通嘅模式,我話佢貪心都係講笑,唔通我話我阿媽煩我就真係覺得佢煩?呢啲係最熟嘅朋友先會咁溝通,因為佢知大家係講緊笑。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!