網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月18日 星期一

網晒99支玫瑰 準華姐巫雪菲否認有人追 __,華姐,

巫雪菲話目前冇人成功追到佢,咁即係未拍過拖?next1/1pre《2016國際中華小姐競選》候選佳麗到昂平市集拍攝外景。next1/1pre巫雪菲被揭網晒水着照及99支玫瑰。next1/1pre巫雪菲就話啲花係男性朋友送,唔係男朋友送。next1/1pre巫雪菲(左三)來自江蘇。next1/1pre眾佳麗到昂平時留影。next1/1pre《2016國際中華小姐競選》候選佳麗到昂平市集拍攝外景,來自 ...


巫雪菲話目前冇人成功追到佢,咁即係未拍過拖?

next 1/1 pre

《2016國際中華小姐競選》候選佳麗到昂平市集拍攝外景。

next 1/1 pre

巫雪菲被揭網晒水着照及99支玫瑰。

next 1/1 pre

巫雪菲就話啲花係男性朋友送,唔係男朋友送。

next 1/1 pre

巫雪菲(左三)來自江蘇。

next 1/1 pre

眾佳麗到昂平時留影。

next 1/1 pre

《2016國際中華小姐競選》候選佳麗到昂平市集拍攝外景,來自江蘇的4號巫雪菲就讀大學二年級,對於被指是南京演藝學校校花,她笑謂:「不是,學校漂亮女生好多。(好多追求者?)還好,正常囉。(有冇十個?)這太多了,我們那裏的男生特別靦腆,所以不清楚。(有成功追求者嗎?)目前還沒有。」

講到是否曾收九十九支玫瑰花?巫雪菲解釋說:「是去年十一月生日時男性朋友所送的,並不是男朋友。是否九十九支就不知,當時沒有數過。」

巫雪菲表示與異性朋友感情特別好也可以轉化為朋友關係,不一定是拍拖。講到她上載了不少泳衣照,是否對自己身材很滿意?她笑說:「不是很多,對自己身材也不是特別滿意,自己有點微胖。今次來參選抱着學習心態,信心還可以。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!