網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月3日 星期日

【城堡超豪婚禮】羅穎怡晒千萬嫁妝 去玻利維亞蜜月睇天空之鏡 __,

絲綢王子林知譽(Will)喺灣仔君悅擺酒娶家族270億家底嘅紡織大王羅定邦孫女羅穎怡(Wendy),一對新人大概5點出嚟見傳媒,婚禮以城堡為主題,估計婚禮使費至少8位數字。Wendy就穿咗套巴黎牌子RosaClara婚紗,頸鍊同耳環嘅鑽石卡數過100卡,佢就話自己設計了鑽石頭冠,同結婚戒子。Wendy同Will都笑笑口話開心興奮多過緊張,新郎哥Will就話:「噚晚瞓得好好,今朝接新娘都緊張,姊妹畀 ...




其他影片:>>






絲綢王子林知譽(Will)喺灣仔君悅擺酒娶家族270億家底嘅紡織大王羅定邦孫女羅穎怡(Wendy),一對新人大概5點出嚟見傳媒,婚禮以城堡為主題,估計婚禮使費至少8位數字。Wendy就穿咗套巴黎牌子Rosa Clara婚紗,頸鍊同耳環嘅鑽石卡數過100卡,佢就話自己設計了鑽石頭冠,同結婚戒子。Wendy同Will都笑笑口話開心興奮多過緊張,新郎哥Will就話:「噚晚瞓得好好,今朝接新娘都緊張,姊妹畀咗好多挑戰嘅遊戲俾我,好似Wendy鍾意鬆弛熊,我就要扮鬆弛熊跳高難度嘅舞,同食甜孫苦辣壽司。」Will就畀老婆無限分,更講愛的宣言:「會一心一世咁愛佢,照顧佢,要佢一心一世咁幸福。」而Wendy就表示將愛的宣言刻咗喺戒指:「會畀佢無限嘅愛。」一對新人就未有造人計劃,話會去南美秘魯同玻利維度蜜月:「佢想去睇天空之鏡,大概去兩個禮拜。」

羅穎怡嫁林知譽,二人豪使8位數字搞婚禮。 (攝影:仇志德) 婚紗:Rosa Clara 錫老婆。
鑽飾行頭過100卡。 姊妹有趙式芝、雷怡暉、郭詩慧。 城堡主題。
雷怡暉。 趙式芝。
(左起)趙式芝、雷怡暉、郭詩慧。

鍾意就快D Share啦!