網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月3日 星期日

張國榮周潤發盧凱彤曾壓力爆煲患情緒病 __,盧凱彤,周潤發,張國榮,

盤點圈中患情緒病藝人。next1/1pre張國榮因在2003年愚人節從文華酒店一躍而下,亦可能係抑鬱所致。next1/1pre發哥平時咁開心,估唔到都有抑鬱症。next1/1pre有謂「能醫不自醫」,專帶畀人笑聲嘅男神子華都曾患上情緒病。next1/1pre張家輝都曾在2006年於網誌上承認患抑鬱症!next1/1pre薛凱琪next1/1pre盧凱彤next1/1pre張繼聰next1/1pre ...


盤點圈中患情緒病藝人。

next 1/1 pre

張國榮因在2003年愚人節從文華酒店一躍而下,亦可能係抑鬱所致。

next 1/1 pre

發哥平時咁開心,估唔到都有抑鬱症。

next 1/1 pre

有謂「能醫不自醫」,專帶畀人笑聲嘅男神子華都曾患上情緒病。

next 1/1 pre

張家輝都曾在2006年於網誌上承認患抑鬱症!

next 1/1 pre

薛凱琪

next 1/1 pre

盧凱彤

next 1/1 pre

張繼聰

next 1/1 pre

情緒病可算是「都市殺手」,不時要承受沉重壓力的天王巨星亦不能幸免,曾患上抑鬱症、驚恐症。

張國榮

已故巨星張國榮在2003年愚人節從文華酒店一躍而下,結束短暫而光輝的生命。其經理人陳淑芬及「摯友」唐鶴德透露張國榮是因為抑鬱症才會輕生,唐唐更指張國榮2002年曾自殺不遂。

周潤發

周潤發拍畢電影《臥虎藏龍》後,過着輕鬆寫意生活,但他表示到2001年中,經常失眠、呼吸困難等,當時周潤發更試過一周三度入院檢查,後來才知是患上了驚恐症。他又曾在接受本報訪問時表示:「男人都有更年期,係生理上賀爾蒙唔平衡。」承認起因多少與工作有關:「突然間停落嚟冇嘢做,心理有少少變化,自己都估唔到。」

張家輝

影帝張家輝於2006年在網誌上承認患抑鬱症,他指演員拍戲情緒變化起落大:「抑鬱並唔一定係情緒低落,躁狂係抑鬱嘅一種,而我就兩種都有,比例相信有6-7分低落,3-4分躁狂。」他又表示自己在拍完電影《紅河》後情況加深,最終需要求醫。

黃子華

黃子華在2012年首拍內地劇《溥儀和他的五個女人》,一改搞笑作風,對角色異常認真,為讓自己能完成史上最接近真正溥儀的演繹,搏命減肥致一度暴瘦,他更承認因過分投入而患上抑鬱症。

張繼聰

歌手張繼聰與謝安琪婚後不時被外界拿二人名氣作比較,負面新聞不斷令他患上抑鬱症,當時他的情緒陷入谷底,亦一度萌生自殺念頭,要睇心理醫生治療。

薛凱琪

個性樂天的歌手薛凱琪曾於2008年患上抑鬱症,病發時體重更暴跌至85磅,她更試過𠝹手及服安眠藥溝紅酒來尋死,幸得好友陪伴及積極睇醫生食藥,經過一年時間她得以康復。

盧凱彤

歌手盧凱彤2013年底患上躁鬱症,長期失眠,又因沒胃口而消瘦,甚至出現幻聽及恐懼人群的情況,更一度有尋死念頭,經過一年藥物治療始令她漸漸走出陰霾,亦有靠畫畫、寫字及紋身來紓解壓力。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!