掃呢頁CODE去手機

2016年1月18日 星期一

雨僑出戰濕晒好辛苦 __,雨僑,羽翹,

雨僑出戰濕晒好辛苦■身穿透明雨衣的雨僑變雨神,首次落場遇大雨。【半馬】雨僑、Mr.成員Dash、Dash孖生細佬譚健榮、商台DJDonald和胡諾言等昨日參加半馬賽事,雖然雨僑成績為2小時54分,比一般人慢許多,但總算順利完成,勇氣可嘉。首度參加渣馬便跑半馬的雨僑在賽後說:「我從來未跑過步,係四個月之前接咗個真人騷,覺得公司好似玩我咁囉。早兩個禮拜先開始練,嗰陣仲跑緊6、7K,加上隻腳又受傷,所以 ...


雨僑出戰濕晒好辛苦



■身穿透明雨衣的雨僑變雨神,首次落場遇大雨。

【半馬】

雨僑、Mr.成員Dash、Dash孖生細佬譚健榮、商台DJ Donald和胡諾言等昨日參加半馬賽事,雖然雨僑成績為2小時54分,比一般人慢許多,但總算順利完成,勇氣可嘉。首度參加渣馬便跑半馬的雨僑在賽後說:「我從來未跑過步,係四個月之前接咗個真人騷,覺得公司好似玩我咁囉。早兩個禮拜先開始練,嗰陣仲跑緊6、7K,加上隻腳又受傷,所以整個過程都好辛苦。」雨僑指中段時間很大雨:「感覺到啲雨水係咁𠝹我隻眼,全身濕晒,鞋襪都濕晒,真係好辛苦,亦都係一個好寶貴嘅經驗。經過今次後,我都開始鍾意咗跑步,會繼續跑。」

Dash昨一拐一拐抵達終點,他表示因天雨路滑,起步時十分大雨及要避開人群,結果不小心扭親,他說:「比賽前一個禮拜已經扭到,諗住唞一個星期冇事啦,點知又扭親。其實頭1、2K已經覺得痛,我心目中有個目標,就係捱到西隧先,結果過到,但去到中環碼頭真係已經痛到頂唔順,好辛苦咁跳吓彈吓捱返嚟。」



■跑半馬的Dash最終一拐一拐完成賽事。


鍾意就快D Share啦!