掃呢頁CODE去手機

2016年1月28日 星期四

數學天才猷君 發明示愛公式 __,猷君,

冧女唔一定要用錢,好似猷君咁用腦一樣得。next1/1pre猷君(左起)、Kimmy同超盈。next1/1pre睇嚟Kimmy已經融入何家。next1/1pre賭王何鴻燊四房公子何猷君自宣布與新加坡富豪千金Kimmy拍拖後,一直愛得高調,不時都喺網上晒合照大放閃光彈,Kimmy亦深得猷君媽咪梁安琪及家姐何超盈歡心,同超盈攬頭攬頸friend到爆。呢日猷君大晒與Kimmy及超盈頭貼頭合照,十足十一家 ...


冧女唔一定要用錢,好似猷君咁用腦一樣得。

next 1/1 pre

猷君(左起)、Kimmy同超盈。

next 1/1 pre

睇嚟Kimmy已經融入何家。

next 1/1 pre

賭王何鴻燊四房公子何猷君自宣布與新加坡富豪千金Kimmy拍拖後,一直愛得高調,不時都喺網上晒合照大放閃光彈,Kimmy亦深得猷君媽咪梁安琪及家姐何超盈歡心,同超盈攬頭攬頸friend到爆。

呢日猷君大晒與Kimmy及超盈頭貼頭合照,十足十一家人咁親密,猷君仲用咗一條特別嘅公式向Kimmy示愛,留言:「我們相遇的日期加上生日星座再除以我們的幸運號碼剛好等於『520』 有那麼巧嗎?」真係冧到爆啊!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!