掃呢頁CODE去手機

2016年1月28日 星期四

傅穎:傅穎自爆有拖拍 暗示係內地男 __,傅穎,

拍住先?唔通係騎牛搵.....next1/1pre傅穎咁耐冇返香港,但佢一出現一定有新聞!next1/1pre傅穎仲話嚟近會喺大陸發展。next1/1pre傅穎終於開齋喇!next1/1pre講講吓又怕醜女上身,樣樣都話唔識答。next1/1pre不過言談間就露口風,男友係內地人。next1/1pre笑得幾咁甜。next1/1pre唔會閃婚,又唔會玩秘婚喎!next1/1pre久未在港露面的傅穎( ...


拍住先?唔通係騎牛搵.....

next 1/1 pre

傅穎咁耐冇返香港,但佢一出現一定有新聞!

next 1/1 pre

傅穎仲話嚟近會喺大陸發展。

next 1/1 pre

傅穎終於開齋喇!

next 1/1 pre

講講吓又怕醜女上身,樣樣都話唔識答。

next 1/1 pre

不過言談間就露口風,男友係內地人。

next 1/1 pre

笑得幾咁甜。

next 1/1 pre

唔會閃婚,又唔會玩秘婚喎!

next 1/1 pre

久未在港露面的傅穎(Theresa)穿上斗篷露腰裝出席大埔超級城活動,一臉春風得意的她自爆蜜運中,剛由北京返港的她透露剛在內地簽了新經理人公司,未來也會專注在內地發展,希望參與更多影視工作,至於音樂方面則由自己製作:「舊年比較懶,好多工作都拖延到2016年,好似出書、人形公仔、錄歌等工作,我應承咗粉絲都希望今年內可以實踐晒。」

「呢個年紀拍住先啦」

多年前Theresa配合她的漫畫散文集,曾經畫過一個公仔命名為pigsa,她表示今次會為公仔設計一個男朋友仔,問她可有為自己搵個男朋友?Theresa即甜笑怕醜點頭:「嗯!」隨即大方承認蜜運中,她笑說:「OK啦,咁大個人拍拖都正常。(佢係圈內?還是圈外人?內地還是港人?)細節唔講啦,大家問咗咁多年,咁關心我感情事,次次都唔係咁好消息仲係單身,呢個年紀拍住先啦。(會唔會閃婚?)唔會,暫時都冇結婚計劃。」

唔會秘婚

蜜運中的她被指收得很埋,她笑言到結婚時一定會同大家公布。對於記者連番追問感情事,Theresa笑說:「唔好問啦,我唔識答。(依家係咩階段?)OK,開心囉。」新年可會到男友家中拜年?她傻笑說:「唔識答。」但言談期不慎暗示對方應是內地人,至於情人節她則要在工作中度過。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!