網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月12日 星期五

情人節2016:【大眼變細眼】鄭敬基女友離奇暴脹兩個樣 __,鄭敬基,

現今科技唔通真係咁犀利?next1/1pre鄭敬基講電話講到嘟晒嘴。next1/1pre請問呢位係?next1/1pre於銅鑼灣女人街平民式拍拖的鄭敬基與Angie,發現記者即閃入後巷。next1/1pre唔理點都好,兩人確係恩愛嘅。next1/1pre53歲的鄭敬基雖然已過半百之年,與前妻育有一對廿多歲的子女,但外表如吃了防腐劑的他,身邊依然不乏女伴,早前更宣布第二次結婚。覓得第二春的他,與相識 ...


現今科技唔通真係咁犀利?

next 1/1 pre

鄭敬基講電話講到嘟晒嘴。

next 1/1 pre

請問呢位係?

next 1/1 pre

於銅鑼灣女人街平民式拍拖的鄭敬基與Angie,發現記者即閃入後巷。

next 1/1 pre

唔理點都好,兩人確係恩愛嘅。

next 1/1 pre

53歲的鄭敬基雖然已過半百之年,與前妻育有一對廿多歲的子女,但外表如吃了防腐劑的他,身邊依然不乏女伴,早前更宣布第二次結婚。覓得第二春的他,與相識約半年、年輕19載、任職地產經紀的女友Angie閃婚,婚禮定於5 月7 日在北角國際神召會堂區舉行,屆時他與前妻的一對子女更會擔任兄弟團。

日前鄭敬基與Angie現身銅鑼灣,蜜遊街邊檔,當日下午4 時許,這對「準夫婦」於該處餐廳歎下午茶,鄭敬基吃到一半突然步出門外講電話及錄口訊,見他講到一臉肉緊嘴嘟嘟,傾了約十分鐘才折返陪「老婆」繼續食, 最終逗留了約一小時才離去。步出餐廳後,二人肩並肩到附近渣甸坊女人街閒逛,期間曾駐足街邊檔揀選心頭好,不過左揀右揀一輪,最終卻沒有斬獲。鄭敬基與Angie邊行邊傾離開時,突然發現記者,他顯得一臉愕然,與未婚妻耳語一會後,還避忌得急急腳行入後巷速閃。

相中見到鄭敬基女友Angie樣子同之前公開的合照有明顯分别。相中見到Angie的大眼睛離奇「縮水」,而且離奇暴脹,驟眼看完全判若兩人,唔通美圖軟件真係咁有效?

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!