網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月12日 星期五

「月入」兩萬嫌唔夠 薛凱琪免疫力失守 __,薛凱琪,

話自己每個月得兩萬蚊使嘅薛凱琪,搞笑咁話要去勞工處投訴媽咪。next1/1pre其實兩萬蚊一個月,如果已經扣除咗家用,淨係自己使,都好好使呀!next1/1pre所以小編懷疑呢個只係薛凱琪氹黃柏高加人工嘅詭計。next1/1pre薛凱琪話佢媽咪日日都過肥年,唔通係曲線讚自己孝順?next1/1pre薛凱琪呢排成日都晒美背。next1/1pre不過佢話原來自己免疫系統亮紅燈,塊面成日出紅色粒粒。ne ...


話自己每個月得兩萬蚊使嘅薛凱琪,搞笑咁話要去勞工處投訴媽咪。

next 1/1 pre

其實兩萬蚊一個月,如果已經扣除咗家用,淨係自己使,都好好使呀!

next 1/1 pre

所以小編懷疑呢個只係薛凱琪氹黃柏高加人工嘅詭計。

next 1/1 pre

薛凱琪話佢媽咪日日都過肥年,唔通係曲線讚自己孝順?

next 1/1 pre

薛凱琪呢排成日都晒美背。

next 1/1 pre

不過佢話原來自己免疫系統亮紅燈,塊面成日出紅色粒粒。

next 1/1 pre

耳仔又成日聽到怪聲,真係要小心身體呀!

next 1/1 pre

女星薛凱琪(Fiona)經歷了一個非常忙碌的羊年,唱而優則演的她,賺到盆滿砵滿,被問有否畀錢媽咪過新年,由母親全權負責財政的她真情流露表示:「呢三、四年,佢日日過肥年」每月領取兩萬元生活費的Fiona,更笑言要去勞工處投訴,認真搞笑!

爆媽咪利是都冇畀

Fiona又自爆今個新年有假放,她說:「本來想同媽咪去睇北極光,但放得一、兩日假咋,所以同屋企食飯已經好好。(陪父母去拜年?)我本身都少拜年,冇咁嘅習俗,媽咪連利是都冇畀我(你有畀錢伯母過年?)入行到依家都係直接畀錢媽咪管,佢再畀每月兩萬我使,呢三、四年佢日日過肥年啦,我就嚟去勞工處!你哋幫我叫黃柏高加我人工!(會同房祖名拜年?)我唔知佢喺台灣、北京定香港,如果一班人約埋,我會去,但唔會主動話去,否則會好奇怪。(你有同佢傳福音?)有幫佢祈禱,會經常講神迹,佢未決志信主,但我估佢都快,慢慢嚟。」

50歲結婚都未遲

Fiona又透露近排多病痛,她說:「唔知係咪免疫力唔妥,塊面出紅色粒粒,左耳有時有啲撻撻聲,冇時間睇皮膚科,靠化妝遮,我祈禱上帝等我耳仔同皮膚都可以撐住!(祈禱上帝賜姻緣?)唔呃你,結婚、生BB當然有諗過,但呢啲大事情,我相信神一定有安排,若果有適合嘅男仔出現咗,我一定feel到。我覺得如果我有100歲命,就算50歲至結婚,都有50年時間對住,所以唔心急。依家做好國語碟先,時勢咁差都有公司支持我做歌,要好好把握!之前我因為信仰推咗啲鬼戲。(損先幾多位數字?)總之好多,要咬緊牙關!」

化妝:Jessica Chan @ Jessica Chan Make-up workshop

髮型:Jo Lam @ Queen's Private i

服裝:ISABEL MARANT,Mosca,SHUSHU/TONG

場地:Hotel Icon

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!