網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月6日 星期六

余文樂愛國產 撻著林峯34C前度劉羽琦 __,林峯,余文樂,

陳偉霆配內地花旦趙麗穎,郭富城配上海嫩模方媛,單身一排嘅余文樂,原來都不約而同戀上強國女。黃伊汶同吳雨霏先後做人妻,余文樂就一直冇著落,但回歸做「鑽石王老五」其實使乜愁?靚仔大把人「吼」,新「樂嫂」原來就係林峯前度,擁有34C爆乳嘅劉羽琦,佢早前仲陪余文樂喺北京拍攝電影《悟空傳》,十足十跟得女友。樂仔同劉羽琦約半年前喺夜場相識,女方對樂仔嗒晒糖兼主動示好,咁就得米,一拍即合;知情人士更加爆料,深閨 ...




陳偉霆配內地花旦趙麗穎,郭富城配上海嫩模方媛,單身一排嘅余文樂,原來都不約而同戀上強國女。

黃伊汶同吳雨霏先後做人妻,余文樂就一直冇著落,但回歸做「鑽石王老五」其實使乜愁?靚仔大把人「吼」,新「樂嫂」原來就係林峯前度,擁有34C爆乳嘅劉羽琦,佢早前仲陪余文樂喺北京拍攝電影《悟空傳》,十足十跟得女友。

樂仔同劉羽琦約半年前喺夜場相識,女方對樂仔嗒晒糖兼主動示好,咁就得米,一拍即合;知情人士更加爆料,深閨嘅樂仔以前開完工就即刻返香港,依家?唔使開工都留喺北京陪女友。

而早前去馬爾代夫旅行嘅劉羽琦,據知亦因為有男友相伴嘅關係,所以放膽大晒34C火辣身材,好索啊!

鍾意就快D Share啦!