網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月6日 星期六

張家瑩豪擲7位數開分店 __,張家瑩,

張家瑩再下一場,投資7位數喺金鐘開設分店!next1/1pre張家瑩話之後再轉攻內地市場呀。next1/1pre新年「食好西」,開工冇閉翳!next1/1pre張家瑩話上年中秋第一次分錢,分到大概6位數,感動到喊呀!next1/1pre張家瑩next1/1pre張家瑩next1/1pre張家瑩next1/1pre張家瑩要洗走衰氣呀!next1/1pre曾在亞視打滾近八年的前亞姐冠軍張家瑩(Grac ...


張家瑩再下一場,投資7位數喺金鐘開設分店!

next 1/1 pre

張家瑩話之後再轉攻內地市場呀。

next 1/1 pre

新年「食好西」,開工冇閉翳!

next 1/1 pre

張家瑩話上年中秋第一次分錢,分到大概6位數,感動到喊呀!

next 1/1 pre

張家瑩

next 1/1 pre

張家瑩

next 1/1 pre

張家瑩

next 1/1 pre

張家瑩要洗走衰氣呀!

next 1/1 pre

曾在亞視打滾近八年的前亞姐冠軍張家瑩(Grace),早前終於約滿。原來Grace前年8月與朋友合伙在銅鑼灣開設食肆,升呢做老闆娘。Grace到自家餐廳實行大掃除,寓意洗走衰氣!

為食肆投資達7位數的Grace,一直心急回本,惟當時經濟未見好,她笑言:「剛開張嗰時生意幾差,我哋都捱得好辛苦。最後比預期遲咗大半年先回到本,上年中秋我哋先第一次分錢,分到大概6位數,嗰刻我感動到喊咗出嚟!」她自認是「先死而後生」,至今食肆上了軌道,她銳意再下一城,預計投資7位數在金鐘開設分店,之後再於成都及杭州開分店,她說:「當地有投資者朋友同我傾過,成都同杭州都有商場畀到我開舖!我都未知開幾多間,如果太多間嘅話,可能要分特許經營權畀人。」

化妝:Kitty@嫁妝Ms.Workshop

髮型:Ian@hair trinity

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!