掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

三大玄學家批「鋒菲」結婚生B走唔甩 __,鋒菲,王菲,謝霆鋒,

三大玄學家都批「鋒菲」今年有望拉埋天窗加生BB,睇嚟機會都好大喎!next1/1pre鋒菲復合有望修成正果,若宣布婚訊肯定再成為全城熱話!next1/1pre麥玲玲話霆鋒同王菲猴年結婚機會非常高。next1/1pre陳子才話霆鋒同王菲猴年夫妻宮暗合,代表佢哋暗中結婚嘅機會好大。next1/1pre李丞責話「鋒菲」都係農曆節氣申月出世,代表兩人情比金堅,有楊過同小龍女Feel,冷眼世界,真係幾匹配! ...


三大玄學家都批「鋒菲」今年有望拉埋天窗加生BB,睇嚟機會都好大喎!

next 1/1 pre

鋒菲復合有望修成正果,若宣布婚訊肯定再成為全城熱話!

next 1/1 pre

麥玲玲話霆鋒同王菲猴年結婚機會非常高。

next 1/1 pre

陳子才話霆鋒同王菲猴年夫妻宮暗合,代表佢哋暗中結婚嘅機會好大。

next 1/1 pre

李丞責話「鋒菲」都係農曆節氣申月出世,代表兩人情比金堅,有楊過同小龍女Feel,冷眼世界,真係幾匹配!

next 1/1 pre

謝霆鋒與王菲世紀復合,肖猴的霆鋒踏入本命年,三大玄學家李丞責、陳子才和麥玲玲均預測「鋒菲」感情極有機會昇華,甚至會結婚生B!正因本命年犯太歲,「鋒菲」若拉埋天窗,可說是「一喜擋三災」,李丞責說:「猴年係霆鋒嘅本命年,佢八字屬純陽金猴,仲有文昌星,代表佢有機會簽合同,而婚約同買樓都係屬於簽合同嘅一種,所以佢猴年有好大機會做呢兩件事!霆鋒命格由33歲至43歲行戊子大運,猴年係佢37歲虛齡,行結婚生仔運,呢兩樣喜事隨時發生,呢兩年走唔甩,一定有喜事!」他又指王菲肖雞,但出生月份肖猴,霆鋒一生注定與肖猴、肖雞的人結緣,又說:「『鋒菲』都係農曆節氣申月出世,代表兩人情比金堅,有楊過同小龍女Feel,冷眼世界,最緊要自己舒服,真係幾匹配!」不過,他提醒霆鋒猴年有「劍鋒星」入命丈,要注意刀劍利器,拍戲時要分外醒神,建議年初洗牙或捐血,藉此擋血光之災。

冇得拖!捉緊黃金機會

而陳子才亦批「鋒菲」猴年結婚,大有機會秘婚:「霆鋒同王菲猴年夫妻宮暗合,代表佢哋暗中結婚嘅機會好大,而霆鋒喺猴年同王菲感情肯定非常穩定。」他指猴年是霆鋒的「思想學習投資加權力提升年」,會有新投資計劃,有機會再做老闆或參與新投資項目。

至於麥玲玲指「鋒菲」結婚要把握這兩年的黃金機會,不能再拖:「霆鋒同王菲猴年結婚機會非常高,佢哋命格都顯示要把握猴年同雞年呢兩年時間,結婚同生B都有機會喺呢兩年發生,如果拖過雞年,就要等多一段長時間先有機會結婚!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!