掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

猷亨陳瀅首個情人節劉佩玥硬做電燈膽 __,陳瀅,劉佩玥,猷亨,

猷亨陳瀅首個情人節劉佩玥硬做電燈膽圈中女神戀事多,情人節臨近,當然想一雙一對!新紮女神陳瀅與賭王四房公子何猷亨將共度首個情人節,惟好姊妹劉佩玥事先講明會做「瀅亨」電燈膽,嚇得陳瀅反問她是否一廂情願!而「十優港姐」麥明詩則大呻男友林作不夠浪漫。劉佩玥未有情人,但獲甜蜜中的好姊妹陳瀅相約,好「友」愛!陳瀅情人節約定好姊妹劉佩玥共度,咁佢同男友猷亨咪多咗個電燈膽?陳瀅和劉佩玥感情要好,經常孖公仔現身。猷 ...


圈中女神戀事多,情人節臨近,當然想一雙一對!新紮女神陳瀅與賭王四房公子何猷亨將共度首個情人節,惟好姊妹劉佩玥事先講明會做「瀅亨」電燈膽,嚇得陳瀅反問她是否一廂情願!而「十優港姐」麥明詩則大呻男友林作不夠浪漫。

劉佩玥未有情人,但獲甜蜜中的好姊妹陳瀅相約,好「友」愛!

陳瀅情人節約定好姊妹劉佩玥共度,咁佢同男友猷亨咪多咗個電燈膽?

陳瀅和劉佩玥感情要好,經常孖公仔現身。

猷亨與陳瀅的首個情人節看來要三人行。

麥明詩和黃子恒在心形圈合照,如此甜蜜的場景,她應該想與男友林作影多啲。

林作

距離情人節尚有幾天,怎樣慶祝甜蜜佳節令一眾新紮女神相當「頭痕」!憑劇集《四個女仔三個BAR》而人氣急升的陳瀅,一向被視為難得的清純「蒸餾水」,當劉佩玥(Moon)去年跟賭王之子何猷亨傳緋聞之際,最後陳瀅反高潮爆出與與猷亨拍拖。Moon未知是否因而「嬲嬲豬」,揚言要做「瀅亨」電燈膽。她昨日出席無綫明珠台《愛的季節》節目宣傳,談到情人節怎樣過時,她自爆要與「情人」慶祝!問到誰是「情人」?她說:「陳瀅囉!」她表示不怕做陳瀅與猷亨的「電燈膽」,還說:「陳瀅約我同何雁詩,唔係我約呀!陳瀅太愛我哋喇!」

「係咪佢一廂情願?」

問到是否讓Moon做她與猷亨的電燈膽,陳瀅接受本報電話訪問時說:「係咪Moon一廂情願?點解佢會話我哋一齊過,我同佢、何雁詩都冇傾過,未有計劃。我記得我哋三個上年三月係一齊過,所以約好要延續呢個傳統,就係情人節要見面!」她立刻致電阿Moon求證,然後回覆記者:「我諗番起,原來好耐之前我哋約咗情人節要去某個地方,地點唔透露但我哋一定會去!(會唔會同男友過?)唔知,佢有可能唔喺香港,但我就一定會去見阿Moon。」問到阿Moon做了電燈膽?她卻意有所指地說:「可能係我做電燈膽呢!依家變咗我需要佢陪我,多過佢需要我陪佢!」至於與Moon一同出席活動的「十優港姐」麥明詩(Louisa),則無懼男友林作呷醋,與黃子恒在心形氣球下拍照。她透露與林作未有情人節計劃,還呻男友不夠浪漫:「佢對我係細水長流,雖然唔係浪漫型,佢Sell搞笑同輕佻!」

麥明詩唔恨收禮物

Louisa又透露跟去年的情人節一樣,林作要師傅提點,才醒起要訂枱食情人節大餐。問到最想收甚麼禮物?Louisa大騷「非凡港女」本色,她說:「唔需要!平時見到啱嘅,大家都會送畀對方,我收過佢送嘅耳環,佢唔係鍾意親手整嘢嗰啲。(畀怨言佢聽?)唔係。我以前都有整畀大學時嘅男友,嗰時未有收入要慳錢,依家大咗冇咁多童真。」

採:影視組、名人組

文:專案組

劉佩玥未有情人,但獲甜蜜中的好姊妹陳瀅相約,好「友」愛!

陳瀅情人節約定好姊妹劉佩玥共度,咁佢同男友猷亨咪多咗個電燈膽?

陳瀅和劉佩玥感情要好,經常孖公仔現身。

猷亨與陳瀅的首個情人節看來要三人行。

麥明詩和黃子恒在心形圈合照,如此甜蜜的場景,她應該想與男友林作影多啲。

林作


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!