掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

李亞男住過億豪宅買減價朱義盛 __,李亞男,

咁忍手,祖藍一定錫到你燶啦!next1/1pre李亞男人住過億豪宅。next1/1pre但出街只係買平民價「朱義盛」。next1/1pre貼地到爆。next1/1pre李亞男一個人行咗多間名店,都係乜都冇買。next1/1pre行完一間,又到另一間。next1/1pre但間間都係望吓就算。next1/1pre到底佢點忍到手㗎。next1/1pre一個字,勁!next1/1pre唔通個個女人忍手都係 ...


咁忍手,祖藍一定錫到你燶next1/1pre李亞男人住過億豪宅。next1/1pre但出街只係買平民價「朱義盛」。next1/1pre貼地到爆。next1/1pre李亞男一個人行咗多間名店,都係乜都冇買。next1/1pre行完一間,又到另一間。next1/1pre但間間都係望吓就算。next1/1pre到底佢點忍到手㗎。next1/1pre一個字,勁!next1/1pre唔通個個女人忍手都係 ...


咁忍手,祖藍一定錫到你燶

next 1/1 pre

李亞男人住過億豪宅。

next 1/1 pre

但出街只係買平民價「朱義盛」。

next 1/1 pre

貼地到爆。

next 1/1 pre

李亞男一個人行咗多間名店,都係乜都冇買。

next 1/1 pre

行完一間,又到另一間。

next 1/1 pre

但間間都係望吓就算。

next 1/1 pre

到底佢點忍到手㗎。

next 1/1 pre

一個字,勁!

next 1/1 pre

唔通個個女人忍手都係咁嘅眼神嘅?

next 1/1 pre

王祖藍自從娶得李亞男後,人氣愈來愈勁!(資料圖片)

next 1/1 pre

王祖藍自從娶得李亞男後,人氣愈來愈勁,在內地爆紅的他有傳半年賺5,000萬,去年更以1.14億在大埔買入3,000呎豪宅和老婆築愛巢,雖然樓市下行,帳面蝕了不少的祖藍卻不介意,反而老婆亞男錫住老公荷包慳住使。日前她獨自行街,穿梭名店亦捨不得出手,行了半日只買了兩包紙巾和一個平價頭箍,慳住老公的血汗錢。

無名指受傷

當日下午5 時許,戴粗框眼鏡、一身平實打扮的亞男現身中環,沿途做低頭族,不停撳手機,及至行到便利店,她入內買了兩包紙巾即用來抹鼻,期間見她右手無名指包紮着,似是受了傷。

亞男買完紙巾即轉戰商場行名店,睇完手袋又睇高跟鞋,雖然老公收入豐厚,但亞男並非大使港女,每每拿起心儀貨品都先細看價錢牌,再左看右看一輪,結果也捨不得出手,繼而轉戰飾物店挑選正值減價的「朱義盛」,面對平民價錢的飾物,亞男揀得格外開心,拼來拼去便選中心頭好,買下一個銀色頭箍,更即場替換原本戴在頭上的紅色頭箍,看來小小的收穫已令亞男相當開心,更一臉滿足地離開;祖藍娶得如此知慳識儉的老婆,認真有福。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!