掃呢頁CODE去手機

2016年2月5日 星期五

拍拖互相改變 洪永城認唐詩詠Open咗! __,唐詩詠,洪永城,

洪永城話同唐詩詠拍拖後,互相改變。next1/1pre洪永城話唐詩詠改變咗自己好多,成熟咗!next1/1pre洪永城透露自己安排咗點過情人節,不過詳細就唔透露。next1/1pre洪永城話應該唔會求婚,仲話依家嘅關係模式幾舒服。next1/1pre洪永城next1/1pre藝人洪永城出席品牌活動,他表示今天會在店內擔任一天售貨員,並表示自己於入行前亦有做過Sales:「我之前有做過一年嘅零售服裝 ...


洪永城話同唐詩詠拍拖後,互相改變。

next 1/1 pre

洪永城話唐詩詠改變咗自己好多,成熟咗!

next 1/1 pre

洪永城透露自己安排咗點過情人節,不過詳細就唔透露。

next 1/1 pre

洪永城話應該唔會求婚,仲話依家嘅關係模式幾舒服。

next 1/1 pre

洪永城

next 1/1 pre

藝人洪永城出席品牌活動,他表示今天會在店內擔任一天售貨員,並表示自己於入行前亦有做過Sales:「我之前有做過一年嘅零售服裝品牌Sales,又賣過雪糕,嗰期就最肥,因為一𢴩完雪糕就自己食,客嗰啲就偷工減料,所以我對sell嘢都有啲技巧。(訓練到口才好好?)做Sales笑容為主,同埋要誠懇,我都有運用到擺咗喺節目度,成果唔錯。(冧到啲大媽?)8年前比較少啲,反而男士多啲,我賣男裝嘅。(今日鋪入面係咪好多大媽?)好多靚女同模特兒喺度,冇嘅,我包晒嚟做,無論男、女、大媽、細媽都緊要。(你留喺度一日?)我會留個零鐘,事前都要背吓料,唔可以白紙咁嚟,要準備吓有咩賣點、顏色、耐用同紀念價值等。」

已安排情人節暫唔會求婚

問到情人節對女友唐詩詠有何表示?他說:「已經安排咗,但唔可以講太多,喺香港過。(有驚喜?)正常活動。(但佢話未收到你嘅邀請,你唔係大安旨意嘛?)唔係㗎咩,我返去Check check佢個Schedule先,搵佢經理人傾傾先,唔會安排咗佢做嘢掛,但我係安排咗嘅。(會唔會求婚呀?)應該唔會,依家嘅關係模式幾舒服。」

否認馬明撬牆腳

他又謂發現最近傳媒指詩詠個人變得比較Wild:「話佢互動咗。(你清楚啲!)女士,我唔明白,我認同嘅。(你認同佢wild咗?)認同佢比以前Open咗,佢以前係用一個方法處事,依家偏向Open啲,嘗試接受多啲嘢,我哋互相扶持,Keep住推大家去第二個層次。(你改變咗佢?)大家改變大家。(佢改變你啲咩?)佢改變我好多,成熟啲,呢個好緊要。(有報道話馬國明撬你牆腳!)我哋睇過封面,一笑置之。(佢唔係你對手?)我唔夠佢嚟,佢哋喺《鐵馬尋橋》係兄妹,又咁多年朋友,都知係吹水新聞,不過『鐵馬』呢兩個字幾旺詩詠,佢近期嘅劇集又收得,之前佢哋《鐵馬》成班人去聚會被影到又可以當宣傳,嗰陣套劇又收得。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!