掃呢頁CODE去手機

2016年2月12日 星期五

【王晶爛到甘肅都知】戲院向觀眾道歉:完全沒有職業道德的在騙錢 __,王晶,

之前同網民罵戰,又話網民係廢青嘅王晶,佢部賀歲片仍然keep住係IMDb爛片之最:1分,但捧場者眾。香港人,越鬧越要睇。今日年初四咁樣樣,仍然捧場者眾,唔少場次都賣個滿堂紅。截至昨日(10號),王晶新片累積票房已近1千5百萬;單單係年廿九至年初三,累積票房達1千2百萬。但周星馳嘅《美人魚》仲勁,2月8日上畫,即係比王晶新片遲兩日上映,但截至年初三,《美人魚》累積票房已有約1,331萬票房,後勁凌厲 ...




其他影片:>>






之前同網民罵戰,又話網民係廢青嘅王晶,佢部賀歲片仍然keep住係IMDb爛片之最:1分,但捧場者眾。香港人,越鬧越要睇。今日年初四咁樣樣,仍然捧場者眾,唔少場次都賣個滿堂紅。截至昨日(10號),王晶新片累積票房已近1千5百萬;單單係年廿九至年初三,累積票房達1千2百萬。但周星馳嘅《美人魚》仲勁,2月8日上畫,即係比王晶新片遲兩日上映,但截至年初三,《美人魚》累積票房已有約1,331萬票房,後勁凌厲。香港人繼續乖乖俾錢買飛入場,但大陸呢?唔賣賬。星美國際(198)大股東覃輝兄弟旗下嘅中影星美國際影城,其位於甘肅平涼嘅戲院,今日透過微信帳號發聲明,批評王晶呢套新戲,話「簡直不知道該用什麼語言形容」、「也搞不懂港片怎麼會沒落到如此地步。」又向睇過呢套戲既觀眾致歉,仲話呢套「電影」係無職業道德喺度呃錢,更話唔明白點解啲明星唔揀劇本。聲明更呼籲大家唔好花錢睇,仲話安排呢套戲每日只會播映一場。但唔知因為乜事,到下晝3點半左右,聲明已經被刪除咗喇,大家要用自己方法去睇番喇﹗

中影星美國際影城聲明如下:

「各位影迷朋友們:

大家好!

由於最近很忙,沒有在第一時間觀看《澳門風雲3》(即王晶新片),昨天看完以後,額......簡直不知道該用什麼語言形容。在這裡先向各位已經看過此片的朋友們,說聲對不起。

沒明白這一幫曾經的巨星,怎麼會如此不挑劇本。也搞不懂港片怎麼會沒落到如此地步。

這部『電影』,完全是沒有職業道德的在騙錢。

真心不建議大家花錢看此片。

之後,該影片我們每日只會排一場,如果您實在想看,請您關注影訊。」好堅!

呢個網係…IMDb…邊個咁大整蠱啊! 仲有0架…
IMDb最新戰報係:1粒星。

鍾意就快D Share啦!