掃呢頁CODE去手機

2016年2月29日 星期一

【嘉欣結婚了】秦沛受邀去飲 王君馨接到花球:點算? __,嘉欣,王君馨,君馨,李嘉欣,秦沛,鍾嘉欣,

O依家鍾嘉欣跟老公Jeremy正在喺溫哥華跟80位賓客共晉美食當中,身為姊妹之一王君馨非常落力幫手招呼娛樂圈中賓客,並不停影相放上微博分享開心事,喺戲中曾經飾演嘉欣父親嘅秦沛原來亦有獲邀,親身見証這位「愛囡」嘅婚宴。見到打上粉紅色領帶嘅秦沛開心到好似自己嫁囡一樣,婚宴在會所內進行同時,嚟自香港嘅傳媒仍然在門外守候,但遇著會場外正在下雨,令氣溫比之前更凍。而稍後時間,王君馨再放一張「處女黨」合照話: ...




其他影片:>>






O依家鍾嘉欣跟老公Jeremy正在喺溫哥華跟80位賓客共晉美食當中,身為姊妹之一王君馨非常落力幫手招呼娛樂圈中賓客,並不停影相放上微博分享開心事,喺戲中曾經飾演嘉欣父親嘅秦沛原來亦有獲邀,親身見証這位「愛囡」嘅婚宴。見到打上粉紅色領帶嘅秦沛開心到好似自己嫁囡一樣,婚宴在會所內進行同時,嚟自香港嘅傳媒仍然在門外守候,但遇著會場外正在下雨,令氣溫比之前更凍。而稍後時間,王君馨再放一張「處女黨」合照話:「哎呀! 接到花球添... 點算...?」咦...咁下個結婚係咪輪到你先?

秦沛都係受邀之列 (王君馨微博圖片) 王君馨話:「哎呀! 接到花球添... 點算...?」

鍾意就快D Share啦!