掃呢頁CODE去手機

2016年2月17日 星期三

反擊汪峰護子怡!葛薈婕逾一年冇見女兒 __,汪峰,章子怡,子怡,葛薈婕,

汪峰、章子怡同葛薈婕(左圖)之間嘅感情瓜葛停不了!next1/1pre章子怡日前大晒同繼女小蘋果、汪峰嘅合照,惹嚟葛薈婕不滿!next1/1pre葛薈婕喺微博作出反擊。next1/1pre葛薈婕喺微博痛斥章子怡有機心。next1/1pre汪峰、葛薈婕喺2005年生咗女兒「小蘋果」。next1/1pre內地女星章子怡目前在美國坐月,早前上載與繼女小蘋果(熙熙)以及汪峰合影的照片後惹來軒然大波,令葛薈 ...


汪峰、章子怡同葛薈婕(左圖)之間嘅感情瓜葛停不了!

next 1/1 pre

章子怡日前大晒同繼女小蘋果、汪峰嘅合照,惹嚟葛薈婕不滿!

next 1/1 pre

葛薈婕喺微博作出反擊。

next 1/1 pre

葛薈婕喺微博痛斥章子怡有機心。

next 1/1 pre

汪峰、葛薈婕喺2005年生咗女兒「小蘋果」。

next 1/1 pre

內地女星章子怡目前在美國坐月,早前上載與繼女小蘋果(熙熙)以及汪峰合影的照片後惹來軒然大波,令葛薈婕(小蘋果的生母)痛斥章子怡是「心機女星」。汪峰即在微博反擊並寫上千字文,再三強調要保護章子怡,並表示她是個無私的母親,給了小蘋果無限的愛。

葛薈婕似乎已看罷汪峰的千字文,表示虛偽的並不是自己,更聲稱超過一年未見過小蘋果,坦言曾要求與小蘋果會面,但並不成功,她留言:「假裝的虛偽那不是我,我只想做我喜歡的自己。畢竟我相信血緣與思念一定比地位和距離來的更加實際!超過一年未見蘋果,幾次致電表達想見女兒可都未果。我只想見女兒,剩下的你們幸福就好!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!