掃呢頁CODE去手機

2016年2月1日 星期一

背夫偷吃 激吻 __,

背夫偷食斷正 老公陳十三懵盛盛 萬綺雯李思捷雨中激咀
萬綺雯同李思捷真系大攬都扯唔埋,新鮮熱辣被爆雨中漫步、又搭膊頭又疑似激咀,萬綺雯只淡淡回應:「我唔想多解釋,在場朋友知道咩事,呢啲手法呢行成日做。」44歲美魔女萬綺雯一向我行我素,周一她回復記者時強調:「唔會因為咁而改變我慨生活。」反而老公陳十三連日來都冇出聲,而佢同老婆慨共用微博,陳十三已有大半年冇出現過,但蚊蚊就喪post同李思捷合照,又系好古怪慨。睇番蚊蚊呢半年慨微博,佢真系喪post同李思 ...


萬綺雯同李思捷真系大攬都扯唔埋,新鮮熱辣被爆雨中漫步、又搭膊頭又疑似激咀,萬綺雯只淡淡回應:「我唔想多解釋,在場朋友知道咩事,呢啲手法呢行成日做。」

44歲美魔女萬綺雯一向我行我素,周一她回復記者時強調:「唔會因為咁而改變我慨生活。」反而老公陳十三連日來都冇出聲,而佢同老婆慨共用微博,陳十三已有大半年冇出現過,但蚊蚊就喪 post同李思捷合照,又系好古怪慨。

無謂再講 激吻李思捷 不解釋 萬綺雯:唔會改變我慨生活

睇番蚊蚊呢半年慨微博,佢真系喪 post同李思捷慨合照,加上發生埋雨中漫步事件,蚊蚊似乎都要避忌嚇喇。

新劇就快播,令人懷疑「雨中激吻」系唔系宣傳玩人橋,呢招李思捷經常用。

兩公婆上一次合照,已經系上年 11月,又真系隔咗好耐。

蚊蚊微博 post「七夕快樂」,不過冇講明同老公講喎!

唔拍劇好哋哋,一復出即出事。 44歲萬綺雯轉投TVB後,以美魔女之名迎來事業第二春,同時亦惹上疑似感情第二春。

春卷︰唔需要同我解釋

問春卷有冇叫李思捷避忌一嚇,她說:「避忌?避忌嚇咪仲有嫌疑。」

新劇《牛頭愛搭馬嘴》拍完半年,與劇中對手李思捷的「感情戲」亦同時在現實中上演半年。又會咁啱,蚊蚊結婚 14年,同老公陳十三不時喺微博曬恩愛,半年前拍完劇,兩公婆去完馬爾地夫渡假就冇再 post合照。

14年婚姻感情轉淡?劇集宣傳?記者周一致電蚊蚊,她以短訊回復,「我唔會為咗呢啲虛假報導,而改變我慨生活。」而事件男主角李思捷在截稿前未有回電;女友(或舊愛)王寶寶(春卷)就喺事發第 2日,被影到同紋身男選購床上用品,系唔系報復先?春卷對記者說︰「嗰個系朋友!(李思捷有冇同你解釋過?)佢唔需要同我解釋,我哋都系朋友。」系唔系夾緊口供就不得而知,不過可以肯定慨系,出街拖春卷、出埠攬杏兒、遇上風雨交加慨夜晚就為人妻蚊蚊遮風擋雨……話李思捷唔系食女王?傻的嗎?

春卷昨晚出席電影《超能煞姬》首映,講到最近思捷同萬綺雯影到疑似喺街上面咀嘴慨相,春卷就話:「我都有睇,幾好笑丫。」佢又話李思捷已經同朋友講過當日佢知道有人跟佢,不過報道話李思捷好冧萬綺雯,春卷就話:「好鍾意添!其實佢哋friend咗好耐,我覺得好bullshit,唔好為咗新聞而破壞人哋家庭,玩到咁大。」


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!