網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月13日 星期六

朱智賢:朱智賢升呢咪神 水着浸溫泉見頭暈 __,咪神,梁政珏,陳婉衡,高海寧,

朱智賢升呢無綫新咪神呀!next1/1pre朱智賢樣靚身材正!next1/1pre朱智賢話浸泥漿溫泉好正。next1/1pre朱智賢嘟嘴賣萌。next1/1pre朱智賢騷埋玉背。next1/1pre晒晒長腿。next1/1pre朱智賢怕畀大家標籤咗係行性感。next1/1pre朱智賢next1/1pre不少無綫小花都靠穿泳衣亮相節目成功彈出,繼張秀文,陳婉衡及林泳淘後,2013年落選港姐朱智賢主持 ...


朱智賢升呢無綫新咪神呀!

next 1/1 pre

朱智賢樣靚身材正!

next 1/1 pre

朱智賢話浸泥漿溫泉好正。

next 1/1 pre

朱智賢嘟嘴賣萌。

next 1/1 pre

朱智賢騷埋玉背。

next 1/1 pre

晒晒長腿。

next 1/1 pre

朱智賢怕畀大家標籤咗係行性感。

next 1/1 pre

朱智賢

next 1/1 pre

不少無綫小花都靠穿泳衣亮相節目成功彈出,繼張秀文,陳婉衡及林泳淘後,2013年落選港姐朱智賢主持的J2節目《3日2夜》,於上周六及明晚播出,Ashley今次到台灣拍攝,搏到盡換了四套泳衣享受各式溫泉,力谷C Cup咪咪兼晒馬甲線及纖腰,身材玲瓏有致,成功吸引網友垂青,泳衣照被截圖瘋傳,Ashley更獲封為新咪神!

Ashley表示此行的工作人員全男班,她難免感尷尬,而且拍攝期間溫度只得幾度,要頂硬上捱冷露肉,她說:「上落水溫差好大,上水時凍到震晒,一度覺得唔舒服頭暈。不過體驗好特別,最難忘泥漿溫泉一路浸一路敷Mask,另外日式溫泉泉水就有豐富蛋白質,聞到有蛋白味,浸完真係滑咗!」

自嘲身材唔澎湃

對於被捧為新咪神,Ashley直言不敢當:「我唔覺得自己有資格,之前幾位都咁『胸』湧澎湃,不過真係好驚喜,節目播出後多咗好多人留意,好多人讚我禾稈冚珍珠,估唔到身材咁好。(之後會多啲性感示人?)睇工作需要啦,可以繼續着泳衣,但唔想大家標籤咗我係行性感。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!