網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月13日 星期六

周星馳:細個家境差!周星馳雞髀讓窮母不惜捱打 __,周星馳,

周星馳細細個為咗畀媽咪食多啲嘢不惜捱打,真係好孝順!next1/1pre周星馳(左一)都有喺片中演出,只不過係聲演「人魚師太」嘅鼻鼾聲!next1/1pre羅志祥喺片中化身搞笑嘅「八爪魚」。next1/1pre《美人魚》嘅香港票房已衝破2千萬,勁!next1/1pre大合照next1/1pre鄧超、林允next1/1pre鄭少秋(資料圖片)next1/1pre藝人周星馳執導的賀歲片《美人魚》上映以 ...


周星馳細細個為咗畀媽咪食多啲嘢不惜捱打,真係好孝順!

next 1/1 pre

周星馳(左一)都有喺片中演出,只不過係聲演「人魚師太」嘅鼻鼾聲!

next 1/1 pre

羅志祥喺片中化身搞笑嘅「八爪魚」。

next 1/1 pre

《美人魚》嘅香港票房已衝破2千萬,勁!

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

鄧超、林允

next 1/1 pre

鄭少秋(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人周星馳執導的賀歲片《美人魚》上映以來走勢強勁,截止2月13日11點為止,香港票房已衝破2千萬,成為目前賀歲檔之冠,內地票房亦破12億人民幣,相當犀利!雖然今次周星馳未有於幕前演出,但他原來聲演了「人魚師太」的鼻鼾聲!為了這十數秒的鼻鼾聲配音,追求完美的周星馳更七情上面,令畫、音配合得宜。事後,星爺笑稱:「我真係有份參與演出㗎!」

鄭少秋有份參與「演出」

周星馳又透露於《美人魚》中,雖然沒有如來神掌,但加入了其最愛的武俠情意結,例如在「人魚師太」身旁的舊唱片中,出現了最顯眼的兩張唱片《射鵰英雄傳》和《陸小鳳》。此外,「人魚師太」說到「要不是六百年前鄭先生出手相助」時,鏡頭恰巧掃過一張鄭少秋的舊唱片,其實,當中的「鄭先生」是指「鄭和下西洋」傳説,透過美人魚童話帶出「愛情超越了一切種族和規則」。

新片有段催淚故

至於鄧超、林允所講的催淚雞腿故事,其實是周星馳兒時的寫照。因為曾透露小時候家境不好的周星馳,當時為了讓媽媽多吃一點東西,經常把雞腿故意扔在地上,情願自己捱打,也希望媽媽洗乾淨後能吃掉,認真孝順。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!