網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月7日 星期日

【只要你係徐淑敏】狂掃兩大袋Hermès 寶貝女當名店遊樂場 __,徐淑敏,

徐淑敏(Suki)同商人老公黃浩生咗三個女,專心湊女做少奶奶,行街掃名牌。今日年廿八,佢哋就連環shopping。首先,佢哋兩公婆晏晝4點幾,就帶住5歲大女心瑤同4歲嘅二女心柔喺中環ifc行街街,當然有兩個大隻老鑣跟實。Suki同老公黃浩都好似幾有默契,一人拖一個,Suki拖二女,而黃浩拖實大女,兩個小朋友就邊行邊嘆雪糕。之後一行人就行咗去AppleShop,Suki兩公婆就研究緊買邊款電話,而兩 ...




其他影片:>>






徐淑敏(Suki)同商人老公黃浩生咗三個女,專心湊女做少奶奶,行街掃名牌。今日年廿八,佢哋就連環shopping。首先,佢哋兩公婆晏晝4點幾,就帶住5歲大女心瑤同4歲嘅二女心柔喺中環ifc行街街,當然有兩個大隻老鑣跟實。Suki同老公黃浩都好似幾有默契,一人拖一個,Suki拖二女,而黃浩拖實大女,兩個小朋友就邊行邊嘆雪糕。之後一行人就行咗去Apple Shop,Suki兩公婆就研究緊買邊款電話,而兩個囡囡就悶悶地睇住落地玻璃窗對面嘅摩天輪,兩個越望越雀躍,更猛扭Suki想去玩;黃浩就一人專心睇電話,最後應該買咗一個玫瑰金型號iPhone,就齊齊離開商場上車。原來佢哋再轉場去銅鑼灣利園掃Hermès,黃媽媽更帶埋Suki孻女會合,連埋4個保鑣及工人,成10個人殺入店舖。真係好大陣仗。三個女入到舖頭就跳跳紮,黃浩就負責湊女,而Suki專心買手袋、絲巾,最後買足2大袋,收穫極之豐富。埋單離開後,黃浩就抱孻女,而Suki就一臉滿足,佢哋一家人就分三架車走人,兩公婆、兩個女各自坐7人車,而孻女就最尊貴,坐Rolls Royce。

Suki陪老公去中環買iPhone個樣悶悶地,去到銅記掃Hermès就醒晒。(採訪、攝影:徐錦池、畢紹基) 陪阿女嘆雪糕。 去ifc蘋果店。
買電話。 阿女扭去對面嘅摩天輪。 保鑣陪住走。
再落銅記掃Hermès,帶埋孻女。 大女同二女當間舖係遊樂場,跑嚟跑去。 黃浩成家連埋保鑣工人,成10個人殺入Hermès,好大陣仗。
黃浩負責拖實孻女。

鍾意就快D Share啦!