網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月8日 星期一

何佩瑜愛情等運到 __,何佩瑜,Jeana,

何佩瑜返北京與家人過新年。
何佩瑜愛情等運到藝人何佩瑜(Jeana)日前到時尚名店掃新衫過年,她揚言很久沒逛街濕平,坦言近幾年心態大變,自嘲變宅女:「可能人大咗,變得好怕去多人嘅地方,就算約朋友食飯一係去我屋企,一係朋友屋企,驚咗啲人群。」三年沒拍拖的她感情未有着落,一個人居住令她變得更獨立,揚言「膊頭硬咗」:「以前同屋企人、同男友住,習慣咗倚賴,依家一個生活好大轉變,風吹雨打都捱到,長大咗。」何佩瑜返北京與家人過新年。Je ...


何佩瑜愛情等運到

藝人何佩瑜(Jeana)日前到時尚名店掃新衫過年,她揚言很久沒逛街濕平,坦言近幾年心態大變,自嘲變宅女:「可能人大咗,變得好怕去多人嘅地方,就算約朋友食飯一係去我屋企,一係朋友屋企,驚咗啲人群。」三年沒拍拖的她感情未有着落,一個人居住令她變得更獨立,揚言「膊頭硬咗」:「以前同屋企人、同男友住,習慣咗倚賴,依家一個生活好大轉變,風吹雨打都捱到,長大咗。」

Jeana一直給予機會追求者,可惜始終緣分未到:「異性約食飯我會應約,睇有冇火花,不過唔係做呢行,大家溝通唔到,我入唔到佢世界,佢又唔明我講乜,等極甜品都未上,好想餐飯快啲完!」信佛的她坦言相信緣分:「緣分要嚟擋都擋唔到,要走嘅留都留唔住。」一直忙電影工作的她,新年終於可返老家北京拜年:「北京人有個習俗,年三十晚啲大人會包餃子,凌晨五、六點食,今年我會幫手包,以前只係掛住食!」過年後她將陸續為新片宣傳,繼續為其演藝事業打拚。

何佩瑜祝願讀者萬事勝意。
  • 何佩瑜祝願讀者萬事勝意。

化妝:Jan Chan @ Annie G.

髮型:Franco Chung @ HairCorner

場地、服裝:Twist(Mira)


鍾意就快D Share啦!