掃呢頁CODE去手機

2016年2月13日 星期六

接受唔到被指做小三 Kay崩潰患情緒病 __,Kay,小三,謝安琪,

謝安琪到電台接受訪問。next1/1pre謝安琪大談在2009年時患上情緒病嘅經歷。next1/1pre謝安琪表示患上情緒病時在身理、心理上都承受前所未有的傷痛。next1/1pre謝安琪與老公張繼聰和仔仔。(資料圖片)next1/1pre歌手謝安琪(Kay)在電台訪問中透露自小志願是當教師,後來獲得唱片公司老闆周博賢垂青,提攜成歌手,自此改變她的一生,Kay的曲風以獨特見稱,常常以香港時事作題材 ...


謝安琪到電台接受訪問。

next 1/1 pre

謝安琪大談在2009年時患上情緒病嘅經歷。

next 1/1 pre

謝安琪表示患上情緒病時在身理、心理上都承受前所未有的傷痛。

next 1/1 pre

謝安琪與老公張繼聰和仔仔。(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手謝安琪(Kay)在電台訪問中透露自小志願是當教師,後來獲得唱片公司老闆周博賢垂青,提攜成歌手,自此改變她的一生,Kay的曲風以獨特見稱,常常以香港時事作題材,引起不少回響,她說:「我啲歌為我喺內地帶來唔少樂迷,所以喺世界巡迴演唱會中,已計劃喺內地舉行超過十場演唱會,有啲甚至已付訂金,可惜要取消,我只能講係好複雜嘅原因。我又做唔到啲咩,只能乾着急,所以我對歌迷感到好內疚。」

最怕牽連其他人

相信有很多事都是謝安琪所預料不及的,她言道:「喺簽約時,我公司同我表明娛樂事業所承受嘅壓力係不能預料嘅,我嗰時仲有啲年少無知,覺得冇咩係處理唔到。」人紅自然是非多,四方八面都有無數聲音在攻擊謝安琪,不但說她整容,又指她囂張跋扈,甚至被人憑空捏造故事,變得無中生有,她說:「我最接受唔到係有報道話我同有家室嘅男人有染,係最傷我心,因為咁會牽連其他人,我唔想影響別人。」

身理心理承受傷痛

2009年謝安琪患上情緒病,她在身理、心理上都承受前所未有的傷痛,她回憶道:「喺積累番嚟嘅重重壓力下,漸漸發覺我已經唔能忍受,試過有幻聽、幻覺,試過喺條街度覺得有石頭向我衝來,嚇得我即刻踎低,又試過同屋企人食飯,突然無故流淚,連抹眼淚都唔知道自己喺度喊,可想而知當時嘅精神壓力有幾大。總之覺得事事都好大壓力,謝絕見人,但幸好後來接受治療後好快見效,就慢慢好過來。」

仔仔成人生轉捩點

對這種非人生活的煎熬下,是怎樣捱過來的?謝安琪回答說:「當時張繼聰所承受嘅壓力絕對唔比我小,大家同樣受到抨擊,但佢就唔停咁孭晒上身,喺我面前表現堅強、扮硬朗,仍然不斷對我講好多道理、安撫我嘅情緒,但我知佢都好難過,佢嘅修行真係好高。慶幸我哋從來冇喺對方身上爆發情緒,冇絲毫發洩,否則就冇今天嘅我哋。另外,我個仔成咗我人生轉捩點,畀我知道我要學識成熟,要熱愛生命,要顧及他人感受,做一個更好嘅人作他人嘅榜樣。張繼聰常言道你唔可以阻止呢個世界犯錯嘅事,唔使咁樣而唔開心,但你可以教導佢(小朋友)點樣面對。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!