掃呢頁CODE去手機

2016年3月28日 星期一

楊怡唔慣畀人叫羅太 生B順其自然 __,楊怡,

楊怡話仲未慣畀人叫羅太呀!next1/1pre「末代御醫」郭晉安話有喜脈!next1/1pre不過楊怡就話唔急生B住。next1/1pre話順其自然喎!next1/1pre喂,抱BB嘅方式唔啱!next1/1pre羅蘭都叫楊怡早生貴子呀!next1/1pre笑得勁甜。next1/1pre楊怡又話同無綫續約嘅成數幾大。next1/1pre同粉絲合照。next1/1pre剛成為人妻的楊怡到荃灣廣場出席 ...


楊怡話仲未慣畀人叫羅太呀!

next 1/1 pre

「末代御醫」郭晉安話有喜脈!

next 1/1 pre

不過楊怡就話唔急生B住。

next 1/1 pre

話順其自然喎!

next 1/1 pre

喂,抱BB嘅方式唔啱!

next 1/1 pre

羅蘭都叫楊怡早生貴子呀!

next 1/1 pre

笑得勁甜。

next 1/1 pre

楊怡又話同無綫續約嘅成數幾大。

next 1/1 pre

同粉絲合照。

next 1/1 pre

剛成為人妻的楊怡到荃灣廣場出席無綫劇集《未代御醫》宣傳。

訪問時,傳媒恭喜她升呢羅太,楊怡笑說:「多謝,我唔識應,未慣,我都係叫楊怡。(羅楊怡呢?)你的姓氏,我的名字。(同事叫你羅太?)佢哋第一句問我攞餅,會派嘅,年底會補擺酒,呢個人生重要時刻,想做好啲,唔想草草了事。(會照習俗接新娘?)都會搵圈中人做姊妹,但細節未定,習俗我都唔識,要上網check吓啲習俗。(網民友話唔見你戴婚戒?)謙仔覺個女仔應該戴粒大鑽石,等個注意力喺女仔度,我哋有結婚戒指嘅,不過平時都未必會戴,自己驚漏底唔見。(媽咪點評價女婿?) OK呀,佢好放心。(媽咪有冇同女婿講咩?)佢話乖乖哋同我好好照顧個女。」

讚老公仔孝順

問到長輩有沒有催生B?她笑言:「冇,順其自然啦,小朋友係天賜,唔會心急,呢一刻係人生另一個開始,婚禮係人生另一個開始,希望將來會更好,小生命慢慢先。(會唔會減少工作?)會繼續做嘢,唔做嘢好悶,但係都希望可以舒服啲,因為之後會同媽咪三個人一齊住,希望跟媽咪學吓煮餸,做人老婆係需要嘅。(羅仲謙同媽咪相處成點?)好好冇問題,佢都好孝順。(TVB續約傾成點?)傾緊,四月約滿,如果續約都希望舒服啲,同公司嘅關係都好似情侶咁,希望搵到共識。(續約機會大唔大? )OK嘅。」楊怡對於同期出道的胡杏兒、鍾嘉欣最近也先後出嫁感到開心,戥對方高興。

羅蘭安仔齊抽水

另外,楊怡在台上進行宣傳,講到角色原本會嫁給郭晉安,但她最後卻私奔。羅蘭笑說:「有人私奔去咗英國。」身為「末代御醫」的郭晉安為楊怡把脈,他笑說:「係喜脈,呢個係喜象,着意思係收視會起。」羅蘭代表大家送了一個BB公仔給楊怡說:「羅伏苓(楊怡戲名伏苓),祝你連生貴子。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!