掃呢頁CODE去手機

2016年3月28日 星期一

譚耀文:【絕世孝順仔】譚耀文孭阿媽行沙灘 __,譚耀文,

譚耀文母親病情好轉,孝順仔趁復活節假期間帶阿媽去出享受陽光與海灘。next1/1pre母親不便行動,譚耀文孭住媽咪行沙灘。next1/1pre譚耀文話母親病情好轉就係佢最好嘅復活節禮物。next1/1pre藝人譚耀文出名孝順,早前母親生病令他擔心不已,幸好母親病情日漸康復,他便帶母親出外親親大自然,更向母親獻吻表達愛意,相當溫馨!媽媽重現少女的笑容阿譚透過社交網站表示:「病後媽媽第一次回復了激動真 ...


譚耀文母親病情好轉,孝順仔趁復活節假期間帶阿媽去出享受陽光與海灘。

next 1/1 pre

母親不便行動,譚耀文孭住媽咪行沙灘。

next 1/1 pre

譚耀文話母親病情好轉就係佢最好嘅復活節禮物。

next 1/1 pre

藝人譚耀文出名孝順,早前母親生病令他擔心不已,幸好母親病情日漸康復,他便帶母親出外親親大自然,更向母親獻吻表達愛意,相當溫馨!

媽媽重現少女的笑容

阿譚透過社交網站表示:「病後媽媽第一次回復了激動真摯少女的笑容,這一抱令我們的復活節過得非常不簡單~快樂就是這樣可以了。」相片中看見阿譚孭住媽咪,老人家開心到甜入心!

兄弟姐妹更團結

阿譚接受《東網》電話訪問,表示母親約於一年前發生「意外」:「佢擒上擒落,工人又睇唔到咁多,所以咪跌倒囉。(好擔心?)最擔心嘅時候過去咗,不過呢件事令我哋兄弟姐妹團結咗,依家我同媽咪傾偈,大聲啲都唔敢,同埋好有耐性。」

娶到好老婆

阿譚續說:「多謝我太太咁多年以嚟,對我雙親嘅照顧,我爸爸走之前都係佢出心出力,我好彩娶到個好老婆。」談到日前有人推跌一位婆婆搶劫,阿譚即謂:「睇到真係好嬲,不過我相信係個別事件,香港人仍然好有愛心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!