掃呢頁CODE去手機

2016年3月21日 星期一

宋慧喬秘密抵港會黎明谷《太陽的後裔》 __,宋慧喬,太陽的後裔,黎明,

黎明之前話唔煲韓劇,但係今次佢上載段片話:「一定要睇一樣嘢就係《太陽的後裔》。」next1/1pre黎明做出一個V字抹眼淚手勢。next1/1pre黎明仲大讚好好睇,好感動。next1/1pre之後宋慧喬突然出現喺螢幕前面,唔少網民都嚇親。next1/1pre黎明畀拇指。next1/1pre宋慧喬就舉V,仲笑晒口。next1/1pre最後宋慧喬都有畀個Like。next1/1pre宋慧喬同黎明喺度 ...


黎明之前話唔煲韓劇,但係今次佢上載段片話:「一定要睇一樣嘢就係《太陽的後裔》。」

next 1/1 pre

黎明做出一個V字抹眼淚手勢。

next 1/1 pre

黎明仲大讚好好睇,好感動。

next 1/1 pre

之後宋慧喬突然出現喺螢幕前面,唔少網民都嚇親。

next 1/1 pre

黎明畀拇指。

next 1/1 pre

宋慧喬就舉V,仲笑晒口。

next 1/1 pre

最後宋慧喬都有畀個Like。

next 1/1 pre

宋慧喬同黎明喺度研究電話。

next 1/1 pre

「金句王」黎明開咗facebook後成日都更新動態,引嚟唔少網民注意,雖然黎明喺《東網巨星》節目「黎明話你知」中透露自己唔煲韓劇,不過呢期好hit、由女神宋慧喬同男神宋仲基主演嘅韓劇《太陽的後裔》,原來天王黎明都有留意,今日黎明仲以「首次為你介紹」為題上載段片,片中黎明話:「一定要睇一樣嘢就係《太陽的後裔》,好好睇,好感動,抹眼淚。」後,更做出一個V字抹眼淚手勢,隨後宋慧喬突然出現!

係,真係喬妹嚟㗎!喬妹笑晒口又舉V,仲同黎明一齊直豎拇指,條片上載咗短短二十分鐘就有超過800個Like,網民對於喬妹嘅出現都嚇親!之後喬妹喺instagram上載同一段短片同埋合照後,留言以哥哥嚟形容黎明,大家識咗差唔多十年,仲話黎明係"Such a loyal friend/brother."即係忠誠嘅朋友同兄弟!

黎明同喬妹孖住現身,大批網民問點解喬妹會出現?點解會識黎明?仲問喬妹會唔會拍續集之餘,仲問黎明係咪去咗韓國搵喬妹!據《東網》所知,原來喬妹非常低調嚟咗香港。點解低調?因為喬妹同宋仲基將會喺下月四日即係兒童節當日,為《太陽的後裔》孖咇襲港宣傳造勢,所以今次嚟香港刻意玩低調,行蹤神秘,完全冇打卡講明身在何方,兼順道同老友黎明聚一聚。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!