掃呢頁CODE去手機

2016年3月6日 星期日

恨死隔離 朱咪咪同發哥食糖水 __,發哥,朱咪咪,周潤發,

都唔明點解咁多人可以同發哥影相㗎!上次有文頌嫻湊女放學遇到發哥,今次有朱咪咪遇到發哥。睇朱咪咪嘅一身打扮,相信佢就啱啱行完山,素顏上陣一啲都冇唔輸俾班後生女,只係條眉冇咗,變無眉道人。朱咪咪成個fans咁舉晒V字手勢同發哥影相,又要一齊撐枱腳,真係好開心!這些機會......唯有行多幾轉九龍城,一定會有機會見到發哥。 ...


都唔明點解咁多人可以同發哥影相㗎! 上次有文頌嫻湊女放學遇到發哥,今次有朱咪咪遇到發哥。

睇朱咪咪嘅一身打扮,相信佢就啱啱行完山,素顏上陣一啲都冇唔輸俾班後生女,只係條眉冇咗,變無眉道人。朱咪咪成個fans咁舉晒V字手勢同發哥影相,又要一齊撐枱腳,真係好開心! 這些機會......唯有行多幾轉九龍城,一定會有機會見到發哥。

鍾意就快D Share啦!