掃呢頁CODE去手機

2016年3月6日 星期日

與朱茵不設防追多個 __,朱茵,

與朱茵不設防追多個■阿Paul和朱茵繼續不設訪,打算為囡囡添個弟妹。能夠磨滑頑石、融化「怒火Paul」的,並非老婆大人朱茵,而是3歲囡囡黃鶯。訪問中,阿Paul不時提高聲調學囡囡說話:「爸爸,我肚餓,要食雪糕!」、「爸爸,我要你講古仔畀我聽!」阿Paul說時的冧樣,相信只有做了爸爸的人才能體會到。Paul說:「其實呢個女都嚟得幾突然,老婆成日話我縱壞個女,咁女係要嚟縱㗎嘛!到佢大個有自己世界,你想 ...


與朱茵不設防追多個



■阿Paul和朱茵繼續不設訪,打算為囡囡添個弟妹。

能夠磨滑頑石、融化「怒火Paul」的,並非老婆大人朱茵,而是3歲囡囡黃鶯。訪問中,阿Paul不時提高聲調學囡囡說話:「爸爸,我肚餓,要食雪糕!」、「 爸爸,我要你講古仔畀我聽!」阿Paul說時的冧樣,相信只有做了爸爸的人才能體會到。

Paul說:「其實呢個女都嚟得幾突然,老婆成日話我縱壞個女,咁女係要嚟縱㗎嘛!到佢大個有自己世界,你想佢再嗲吓你都難!所以佢𠵱家唔畀我瞓床,話驚壓親佢啲bear bear公仔,要我天寒地凍瞓地下講古仔畀佢聽,我都話好。試過有次佢唔畀我入房,我真係hurt hurt哋,真係好懷念佢BB嗰陣時!」阿Paul想湊B,更早已和老婆有共識不設防追多個:「我同老婆都welcome生多個,驚冇人同阿女爭,容易縱壞佢!」



朱茵 資料圖片


鍾意就快D Share啦!