掃呢頁CODE去手機

2016年3月19日 星期六

酷刑聲請:遇劫事主大控訴:南亞賊冇人性搞到人心惶惶 __,

何的手指被割傷,他表示無想過自己會成為南亞兵團惡行的受害者。(林兆崙攝)next1/1pre「冇人性,點可以咁嘅呢!」昨凌晨無辜遇劫的何先生,以前任廚師,目前待業。他因手指受傷在急症室等待治理時憶述事件,猶有餘悸,嘆謂:「好彩條命仲喺度!」他指事發時油麻地碧街便利店東主被劫殺案件的報道即浮現腦海,惟當時他並無感到驚恐,只感到「好嬲」,並提醒自己「唔會做弱者」。不過,當時無想過要還撃,只想力保不失。 ...


何的手指被割傷,他表示無想過自己會成為南亞兵團惡行的受害者。(林兆崙攝)

next 1/1 pre

「冇人性,點可以咁嘅呢!」昨凌晨無辜遇劫的何先生,以前任廚師,目前待業。他因手指受傷在急症室等待治理時憶述事件,猶有餘悸,嘆謂:「好彩條命仲喺度!」他指事發時油麻地碧街便利店東主被劫殺案件的報道即浮現腦海,惟當時他並無感到驚恐,只感到「好嬲」,並提醒自己「唔會做弱者」。不過,當時無想過要還撃,只想力保不失。

何坦言,無想過南亞兵團惡行會發生在自己身上,指摘部分南亞人的所作所為非常過份,「香港人都唔會有呢啲新聞,就算香港以前啲日子點樣亂都好,都冇呢啲嘢發生」,「而家搶唔到嘢,仲要攞埋刀出嚟!」他認為假難民來港後「唔單止冇貢獻,仲搞到人心惶惶」,「我哋畀埋地方佢哋住,畀埋錢佢哋,但有不少人嚟咗香港之後,做埋呢啲嘢(作奸犯科)。」

對於本港應否限制南亞人入境,他說無權控制政府如何處理,但無論如何,「政府應正視呢啲問題,唔係做埋啲無謂嘢。」然而,他指不會因今次事件而憎恨南亞人,因「唔可以一竹篙打晒一船人」,相信南亞人當中亦有人安份守己。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!