掃呢頁CODE去手機

2016年3月19日 星期六

肥媽:阮兆祥長裙鬥肥媽 盧海鵬試咪 __,肥媽,阮兆祥,盧海鵬,

盧海鵬又玩試咪?next1/1preYo~阮兆祥勁有台型!next1/1pre一上台就試咪,你搶晒鏡啦!next1/1pre盧海鵬又講粗口。next1/1pre大聲講「試咪」觀眾已經笑咗。next1/1pre阮兆祥同肥媽組成姊妹花。next1/1pre鄭欣宜next1/1pre肥媽家人上台。next1/1pre勁感人。next1/1pre估唔到肥媽演唱會都有低胸睇。next1/1pre吳志雄nex ...


盧海鵬又玩試咪?next1/1preYo~阮兆祥勁有台型!next1/1pre一上台就試咪,你搶晒鏡next1/1pre盧海鵬又講粗口。next1/1pre大聲講「試咪」觀眾已經笑咗。next1/1pre阮兆祥同肥媽組成姊妹花。next1/1pre鄭欣宜next1/1pre肥媽家人上台。next1/1pre勁感人。next1/1pre估唔到肥媽演唱會都有低胸睇。next1/1pre吳志雄nex ...


盧海鵬又玩試咪?

next 1/1 pre

Yo~阮兆祥勁有台型!

next 1/1 pre

一上台就試咪,你搶晒鏡

next 1/1 pre

盧海鵬又講粗口。

next 1/1 pre

大聲講「試咪」觀眾已經笑咗。

next 1/1 pre

阮兆祥同肥媽組成姊妹花。

next 1/1 pre

鄭欣宜

next 1/1 pre

肥媽家人上台。

next 1/1 pre

勁感人。

next 1/1 pre

估唔到肥媽演唱會都有低胸睇。

next 1/1 pre

吳志雄

next 1/1 pre

李天翔

next 1/1 pre

草蜢

next 1/1 pre

肥媽(Maria Cordero)在告別演唱會《肥媽友誼長存30周年演唱會》上換了多套靚衫,更分別與「男子組」藝人吳志雄、李天翔、歌手小肥及古卓文及「女子組」黑妹、蘇珊、方伊琪及羅敏莊合唱金曲,肥媽踢爆吳志雄近年在內地經常登台,她說:「係一、二百場咁簽。」對方即笑指是搵退休金,由於黑妹及羅敏莊均以谷胸裝亮相,抵死的肥媽取笑兩人鬥胸勁,又即場介紹黑人結他手給黑妹認識,期間趁機大讚打鼓的老公說:「今晚Band入面有好多靚仔,有個最靚仔,就係我條佬,娶我幾次,抵得諗。」期間與歌迷握手時不慎跌了手上的鑽戒,肥媽說:「我跌咗戒指,得㗎喇,啲人會執番畀我。」隨即有數名工作人員走到台邊搵,肥媽唱完歌後說:「係好細粒鑽石戒指,係紀念戒指。」

嘉賓之一的阮兆祥穿上肥媽長裙及高跟踭鞋扮對方出場,並問觀眾扮得靚唔靚,又笑指與肥媽是孖妹組合,肥媽說:「佢着緊件衫係我㗎,我想問你個胸點整出嚟。」阮兆祥以「肥媽初戀情人」介紹盧海鵬出場,一身閃耀Look的盧海鵬一上到台即大叫「試咪」。當他唱出已故巨星羅文金曲《激光中》時,企在轉台上的盧海鵬笑說:「弊傢伙,轉到暈暈哋,唔知邊度係前台同後台。」有人大叫Encore,鬼馬的盧海鵬說:「因為時間關係,我係咁先。」隨即介紹下一位嘉賓鄭欣宜出場。

感性的肥媽唱到《媽媽I Love You》時多度落淚,大銀幕播出其仔仔女女及孫仔的家庭照,最後孫仔上台送花,場面感人,肥媽說:「我唔想喊㗎。」她坦言很愛香港:「冇懷才不遇,當然香港有好多怨氣,呢幾廿年太過發達,大家諗法唔同,香港人唔好鬧交、唔好激氣,會有癌㗎。」當與巫啟賢合唱時,肥媽說:「我哋緣份廿二年,我今日唔請佢做嘉賓,我妹唔肯過我,因為我媽咪好鍾意佢。」專程來港做肥媽演唱會嘉賓的的巫啟賢說:「依家唱歌唔係為名、為利,係為爽!」

肥媽提到當日做纖體公司代言人:「每次想食嘢就打開本紅簿仔,見到入面有咁多錢就會唔想食。」肥媽與草蜢合唱《將冰山劈開》後大讚三子專師重道,蔡一智笑指肥媽胸襟大,抵死的肥媽即說:「我個胸一向大,我啲仔冇三聚氰胺,係organic。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!