網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月2日 星期三

《天與地》後絕迹香港視圈 保怡終復出 __,港視,

林保怡返香港拍劇喇,勁期待!next1/1pre林保怡今次夥拍周家怡。next1/1pre林保怡話今次套劇嘅拍攝手法勁嶄新,話自己都有可能被考起。next1/1pre林保怡承認今次嘅酬勞好有誠意。next1/1pre林保怡拍完《天與地》就冇拍過港劇喇。next1/1pre免費電視頻道ViuTV將於4月6日正式開台,今日ViuTV免費電視99台在尖沙咀舉行節目發布會,公布節目內容,藝人林保怡任主持, ...


林保怡返香港拍劇喇,勁期待!

next 1/1 pre

林保怡今次夥拍周家怡。

next 1/1 pre

林保怡話今次套劇嘅拍攝手法勁嶄新,話自己都有可能被考起。

next 1/1 pre

林保怡承認今次嘅酬勞好有誠意。

next 1/1 pre

林保怡拍完《天與地》就冇拍過港劇喇。

next 1/1 pre

免費電視頻道ViuTV將於4月6日正式開台,今日ViuTV免費電視99台在尖沙咀舉行節目發布會,公布節目內容,藝人林保怡任主持,周家怡亦有出席。

讚拍法嶄新

席上兩人宣布將參演開台劇《瑪嘉烈與大衛》,飾演情侶,保怡表示因劇本吸引而「復出」,他直言被原著小說感動:「拍法係令我意料之外,我要小心去適應佢哋拍法,我都要改變自己做法,佢哋有好新導演,鏡頭、攞位都好新,我可能都會被考起!(開始咗拍?)拍咗上一部分嘅Ending,承接之後繼續落去。」對於有指早前有關邵仲衡及黃心美的部分,因「麻麻哋」要重拍,兩人表示未有聽聞,周家怡說:「有講過話麻麻哋咩?唔知喎!但我哋會畀心機拍!我想試新嘢,香港觀眾會有共鳴。」

認酬勞有誠意

林保怡表示自拍攝無綫劇《天與地》後未再有演出,不少街坊都八卦其新動向,他說:「我仲同佢哋講話自己退咗休,咁我依家復出喇!(簽幾多部?)今次只係簽一部,拍26集。(重金禮聘?)er…好有誠意,我只係簽香港版,如果套劇第時去海外播,我會再有錢。」家怡則表示未能透露酬勞,但很高興能與保怡合作。

唔排除返無綫

對於羅嘉良返無綫拍劇,問到林保怡會否也考慮再拍無綫劇?他說:「其實一直有接觸,只係未度到靚期,有機會嘅。(劇本都有關?)可以話係有改進地方。(今日似足ViuTV一哥喎!)唔係因為開台劇先拍,係純粹覺得劇本好,我係演大衛,個的士司機。(有親熱戲?)除咗呢啲,可能有啲枱底撩腳呢類細微嘢。(收視期望?)不嬲冇理,自己估唔到,當年《金枝慾孽》都估唔到咁得。(怕邵仲衡嬲你好似頂替佢咁?)邊諗到咁多,搵casting嗰個搞掂佢。」對於亞視將倒閉,問到參與ViuTV會否覺得有優勢?兩人笑言「呢條問題好深」,並表示未有此想法。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!