網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月4日 星期一

雙宋笑晒襲港勁親民 400粉絲喪嗌! __,

仲基Oppa同喬妹終於到港啦!!!next1/1pre一朝早已經有幾百位粉絲在場等候!next1/1pre更有位粉絲超有心思帶咗一盒印有《太陽》劇照嘅棉花糖想送畀Oppa!next1/1pre不過…唔知送唔送到呢?next1/1pre有啲粉絲曝曬幾粒鐘呀!next1/1pre嗚…終於等到了…喺下午1點40分,喬妹率先步出大門!next1/1pre着上連身短裙加黑超晒腿嘅佢,開頭幾Cool吓!nex ...


仲基Oppa同喬妹終於到港!!next1/1pre一朝早已經有幾百位粉絲在場等候!next1/1pre更有位粉絲超有心思帶咗一盒印有《太陽》劇照嘅棉花糖想送畀Oppa!next1/1pre不過…唔知送唔送到呢?next1/1pre有啲粉絲曝曬幾粒鐘呀!next1/1pre嗚…終於等到了…喺下午1點40分,喬妹率先步出大門!next1/1pre着上連身短裙加黑超晒腿嘅佢,開頭幾Cool吓!nex ...


仲基Oppa同喬妹終於到港!!

next 1/1 pre

一朝早已經有幾百位粉絲在場等候!

next 1/1 pre

更有位粉絲超有心思帶咗一盒印有《太陽》劇照嘅棉花糖想送畀Oppa!

next 1/1 pre

不過…唔知送唔送到呢?

next 1/1 pre

有啲粉絲曝曬幾粒鐘呀!

next 1/1 pre

嗚…終於等到了…喺下午1點40分,喬妹率先步出大門!

next 1/1 pre

着上連身短裙加黑超晒腿嘅佢,開頭幾Cool吓!

next 1/1 pre

不過之後向苦等多時嘅粉絲揮手微笑!

next 1/1 pre

粉絲幾High唔使多講…可以重溫《東網》fb直播㗎!

next 1/1 pre

高潮來了!仲基oppa眼望望又嘴嘟嘟,真係勁QQ!

next 1/1 pre

小編隔住個mon都想嗌呀!

next 1/1 pre

真係超暖男!!!!

next 1/1 pre

而喺佢哋步出大門之前,仲基已經勁親民向企喺樓上嘅人群揮手!

next 1/1 pre

走都繼續揮…真係nice到你唔信!

next 1/1 pre

韓星宋仲基及宋慧喬主演的韓劇《太陽的後裔》熱爆全城,今日男神宋仲基孖住女神宋慧喬一同襲港,於明天中午出席ViuTV開台劇《太陽的後裔》記者會。不少劇迷都陷入「雙宋」的魅力,近400粉絲一早到機場等候偶像,有粉絲接受訪問時表示一朝早七、八時已經到場!除了帶定必備的櫈仔、舉晒牌等歡迎偶像,更有位「基」迷帶了一盒印有《太陽》劇照的棉花糖想送給對方。而《東網》亦有在fb專頁直播,現場直擊!

喬妹頭耷耷

雙宋於一時多現身一樓接機大樓,由大批工作人員及保安護送兩人,一行人在A閘附近現身,然後行去秘密通道,當時已經有數十粉絲在場,但喬妹就頭耷耷急步而行,而宋仲基則親民地揮手打招呼,令在場粉絲開心到不停尖叫,隨即快步跟住雙宋的方向,再跑到下層繼續追星。

輕鬆揮手

約一時四十分,喬妹率先步出特別通道時,在場粉絲隨即尖叫,以索顏上陣、身穿素色連身裙、戴上黑超的她,cool到爆繼續急步,不過都有向旁邊粉絲揮手後,便匆匆登上坐駕離開。

仲基Oppa勁nice

而宋仲基則緊隨其後,粉絲不斷大叫應援口號同「Oppa」、「Big Boss」等等,着上黑皮褸、白Tee、黑褲及戴上黑超的他,見到熱情的粉絲都有友善地向粉絲揮手,笑容滿分,親民到爆,其後在保安護送下極速登車離開。

人已走,但粉絲們的尖叫聲就維持到車尾燈都睇唔到才結束。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!