掃呢頁CODE去手機

2016年4月9日 星期六

我是歌手4:《歌手4》:祖兒被淘汰無緣進級扁晒嘴 __,我是歌手,容祖兒,祖兒,

祖兒扁晒嘴...見到心痛...《我是歌手4》揼咗好耐波鐘後,終於知道邊位歌手會被淘汰。最後淨番三位歌手,佢就係李玫、容祖兒同徐佳瑩。首先知道自己安全嘅,就係李玟,而喺呢個時候,鏡頭影住等待結果嘅祖兒同徐佳瑩,兩人都十分緊張,祖兒更扁晒嘴。之後,搞咗一輪,司儀叫祖兒加油,祖兒即刻露出失望的表情,這個時候,眾人衝入徐佳瑩的房間,而徐佳瑩更激動落淚,場面感人。 ...


祖兒扁晒嘴...見到心痛...

《我是歌手4》揼咗好耐波鐘後,終於知道邊位歌手會被淘汰。最後淨番三位歌手,佢就係李玫、容祖兒同徐佳瑩。首先知道自己安全嘅,就係李玟,而喺呢個時候,鏡頭影住等待結果嘅祖兒同徐佳瑩,兩人都十分緊張,祖兒更扁晒嘴。

之後,搞咗一輪,司儀叫祖兒加油,祖兒即刻露出失望的表情,這個時候,眾人衝入徐佳瑩的房間,而徐佳瑩更激動落淚,場面感人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!