掃呢頁CODE去手機

2016年4月9日 星期六

春天大解放!陳婉衡着比堅尼晒魔鬼身材 __,陳婉衡,

陳婉衡已經急不及待嚟個下水禮,會唔會快手咗啲呀?無綫新咪神陳婉衡擁有36E超強上圍,對於火辣身材從不吝嗇,就算喺冬天都非常大方,更何況開始升溫嘅春天呢?今日佢又喺Instagram向網民大派福利,大騷噴血比堅尼照益街坊喇!穿上湖水綠比堅尼嘅陳婉衡,加上擁有蜜糖健康膚色,非常搶眼!除咗突出驕人上圍外,仲將婀娜身段表露無遺,不少網民都留言大讚「Nicebody」,有網民更以魔鬼化身嚟形容陳婉衡「望多幾 ...


陳婉衡已經急不及待嚟個下水禮,會唔會快手咗啲呀?

無綫新咪神陳婉衡擁有36E超強上圍,對於火辣身材從不吝嗇,就算喺冬天都非常大方,更何況開始升溫嘅春天呢?今日佢又喺Instagram向網民大派福利,大騷噴血比堅尼照益街坊喇!穿上湖水綠比堅尼嘅陳婉衡,加上擁有蜜糖健康膚色,非常搶眼!

除咗突出驕人上圍外,仲將婀娜身段表露無遺,不少網民都留言大讚「Nice body」,有網民更以魔鬼化身嚟形容陳婉衡「望多幾眼克服魔鬼化身的@_alyciac」,一眾宅男認真有眼福!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!