掃呢頁CODE去手機

2016年4月9日 星期六

容祖兒首輪出局 網民怒轟:難以理解 __,祖兒,容祖兒,

祖兒輸咗,唔單止祖兒唔開心,網民同小編都好唔開心呀!香港歌手容祖兒(Joey)喺《我是歌手4》首輪即被淘汰,祖兒唱功咁好,咁快就出咗局,作為香港人梗係傷心啦!唔少網民都大嘆可惜,更有網民即時留言話:「Joey點計,應該都好過老狼,甚至都唔比lala(徐佳瑩)差」,亦有網民話:「無容祖兒唔想睇了。」更加有網民分析員上身,力撐祖兒是首輪表現最好的歌手,又謂祖兒在比賽中表現一直不錯,且多次名列頭三名,加 ...


祖兒輸咗,唔單止祖兒唔開心,網民同小編都好唔開心呀!香港歌手容祖兒(Joey)喺《我是歌手4》首輪即被淘汰,祖兒唱功咁好,咁快就出咗局,作為香港人梗係傷心唔少網民都大嘆可惜,更有網民即時留言話:「Joey點計,應該都好過老狼,甚至都唔比lala(徐佳瑩)差」,亦有網民話:「無容祖兒唔想睇了。」更加有網民分析員上身,力撐祖兒是首輪表現最好的歌手,又謂祖兒在比賽中表現一直不錯,且多次名列頭三名,加 ...


祖兒輸咗,唔單止祖兒唔開心,網民同小編都好唔開心呀!

香港歌手容祖兒(Joey)喺《我是歌手4》首輪即被淘汰,祖兒唱功咁好,咁快就出咗局,作為香港人梗係傷心唔少網民都大嘆可惜,更有網民即時留言話:「Joey點計,應該都好過老狼,甚至都唔比lala(徐佳瑩)差」,亦有網民話:「無容祖兒唔想睇了。」更加有網民分析員上身,力撐祖兒是首輪表現最好的歌手,又謂祖兒在比賽中表現一直不錯,且多次名列頭三名,加上她的表演是首輪最精彩,故紛紛怒轟賽果「難以接受」,更有人直指賽果有黑幕,更謂祖兒即使躋身三甲亦是理所當然。

網民激動留言節錄如下:

「冇容祖兒唔想睇了」

「We Will加大力度的Support」

「Joey獨唱根本屈晒機」

「祖兒唱得好」

「第一輪老狼好難聽 狼仲要得4句獨唱」

「咁都foul joey真係好X躁」

「為咗保送老狼 犧牲祖兒」

「祖兒中段唱得好好」

「joey點計, 應該都好過老狼,什(甚)至都唔比lala(徐佳瑩)差」

「雖然陳偉霆的咖位(名氣)不如其他,到兩人現場明顯好過張信哲和老狼,老狼人多還有點情懷加分,相信祖兒不會太往心裏去」

「真的可能是咖位(在內地名氣)不够而被淘汰了,但容祖兒在我心中都是歌王了」

由於粉絲群情實在太過洶湧,佢哋講吓講吓,竟然拉埋陳偉霆落水怨埋一份,呢件事對於落力演出嘅陳偉霆嚟講,真係無妄之災呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!