掃呢頁CODE去手機

2016年4月25日 星期一

【89年港姐季軍】45歲梁佩瑚三亞出嫁 __,港姐,

梁佩瑚今日喺三亞出嫁呀!1989年港姐季軍梁佩瑚今日於三亞與圈外商人郭雲飛擺酒結婚,其弟弟梁焯皓、戴辛尉、余宜發、吳婉芳、黃百鳴及她選美時認識的香港小姐好友等亦盛裝出席婚宴,據悉,佩瑚親友一行六十幾人,昨日就浩浩蕩蕩出發,飛赴三亞,場面浩大。據知佩瑚老公是位蒙古人,二人經朋友介紹認識,發現雙方非常投契,嗜好亦十分夾,例如彼此都喜歡打哥爾夫球,選擇海南三亞作為婚宴場地,除了因為方便男方親友出席外,亦 ...


梁佩瑚今日喺三亞出嫁呀!

1989年港姐季軍梁佩瑚今日於三亞與圈外商人郭雲飛擺酒結婚,其弟弟梁焯皓、戴辛尉、余宜發、吳婉芳、黃百鳴及她選美時認識的香港小姐好友等亦盛裝出席婚宴,據悉,佩瑚親友一行六十幾人,昨日就浩浩蕩蕩出發,飛赴三亞,場面浩大。

據知佩瑚老公是位蒙古人,二人經朋友介紹認識,發現雙方非常投契,嗜好亦十分夾,例如彼此都喜歡打哥爾夫球,選擇海南三亞作為婚宴場地,除了因為方便男方親友出席外,亦因為可以跟親戚朋友打打哥爾夫球!新娘子梁佩瑚嫁得好老公亦難掩內心喜悅,甚至在晚宴開始,司儀叫新人親咀時,佩瑚即搶咪說:「我哋好鍾意咀架!」

現年45歲的佩瑚保養得宜,拍拖亦相當秘密,連弟須焯皓都笑言突然獲邀去飲喜酒:「佢哋拍得好秘密,拍咗一段時間,我都係突然獲邀。大家都好開心,家姐嫁得出!(有冇分享造人計劃?)唔知,佢哋自己有計劃。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!