掃呢頁CODE去手機

2016年4月25日 星期一

【識咗一個月】前港姐梁佩瑚三亞閃婚 下嫁圈外蒙古商人 __,港姐,

現年47歲的89年港姐季軍梁佩瑚,今日喺三亞跟相識一個月的蒙古商人郭雲飛閃婚,佢接受電話訪問開心表示:「我哋識咗好短時間,一個月就決定結婚,因為佢離咗婚想搵老婆,自己又想搵老公,所以一拍即合,我哋係加拿大uncle介紹,我個人好爽快,唔想嘥時間,佢仲細我一歲,呢個歲數事業有成嘅男士,可能鍾意後生女,第一次見面佢唔發現我咁老,我仲大佢一歲,當我講咗俾佢知之後,佢話唔緊要,仲同我講試過同90後交往,嗰 ...


現年47歲的89年港姐季軍梁佩瑚,今日喺三亞跟相識一個月的蒙古商人郭雲飛閃婚,佢接受電話訪問開心表示:「我哋識咗好短時間,一個月就決定結婚,因為佢離咗婚想搵老婆,自己又想搵老公,所以一拍即合,我哋係加拿大uncle介紹,我個人好爽快,唔想嘥時間,佢仲細我一歲,呢個歲數事業有成嘅男士,可能鍾意後生女,第一次見面佢唔發現我咁老,我仲大佢一歲,當我講咗俾佢知之後,佢話唔緊要,仲同我講試過同90後交往,嗰啲女仔要買包包,係為咗錢同佢一齊,佢知道我唔係為錢。」有份出席飲宴嘅戴辛尉說:「佢哋好恩愛,兩個月前第一次見面介紹我識佢老公,佢老公係蒙古人,做生意成日周圍飛,有時喺香港陪佩瑚,佢老公好有趣、幽默,識聽廣東話但唔識講,接新娘要佢用廣東話講愛的宣言,圈中人有吳婉芳契姐身份出席做姐妹。」梁佩瑚在婚禮上有有喊?威威話:「好多人都喊,佢好感動,佢喺台上多謝雙方父母都眼濕濕。」威威仲話一對新人安排親友住好靚酒店,婚禮主題係粉紅色,姐妹全部好配合着粉紅裙。有份去三亞飲喜酒嘅余宜發今日喺電話度戥梁珮瑚高興,佢話:「我同梁珮瑚係識咗10幾年嘅好朋友,佢半年前通知我話要結婚,叫我哋班朋友留定今日去三亞飲喜酒。佢同佢老公識咗一年左右,係朋友介紹佢哋識嘅,兩個都中意打golf。」問今日新娘結婚時有冇感動到喊?余宜發就話:「冇喎,反而佢身邊朋友就感動到想喊。婚禮上好多人叫梁珮瑚嘴,佢話大家叫到佢就嘴啦,好戥佢開心!」

梁佩瑚終於出嫁喇! 好友戴辛尉都有嚟祝賀
余宜發都有出席 梁爸爸坐低同個女同女婿合照 美魔女吳婉芳(右)都係座上客

鍾意就快D Share啦!