掃呢頁CODE去手機

2016年4月22日 星期五

孕味濃!王菀之肚凸凸開餐遇記者勁愕然 __,菀之,王菀之,

王菀之真係「進脹」咗好多喎。已為人妻的王菀之婚後即傳有喜,雖然她多次解釋只是度蜜月時狂食致身形發脹,但日前佢就撇甩老公,相約一名女友人,齊齊前往中環茶餐廳醫肚,全程孕味甚濃。當日下午五時許,穿上鬆身T-恤及闊身牛仔褲的王菀之,與友人醫肚後即戴上口罩,明顯圓碌碌的她,匆匆往收銀處付款後便頭耷耷步出。醫肚後的她更見肚凸凸,而當發現記者在場後,王菀之先係一臉愕然,之後才揮手打招呼。最強娛樂APP《東網巨 ...


王菀之真係「進脹」咗好多喎。已為人妻的王菀之婚後即傳有喜,雖然她多次解釋只是度蜜月時狂食致身形發脹,但日前佢就撇甩老公,相約一名女友人,齊齊前往中環茶餐廳醫肚,全程孕味甚濃。當日下午五時許,穿上鬆身T-恤及闊身牛仔褲的王菀之,與友人醫肚後即戴上口罩,明顯圓碌碌的她,匆匆往收銀處付款後便頭耷耷步出。醫肚後的她更見肚凸凸,而當發現記者在場後,王菀之先係一臉愕然,之後才揮手打招呼。
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!