掃呢頁CODE去手機

2016年4月22日 星期五

許亦妮:許亦妮IG騷身材  搞到網友無心睡眠 __,許亦妮,

好正啊。藝人許亦妮身才出眾就係人都知,佢亦都一向毫不吝惜透過社交網站展示美好身段。剛剛她又上載了兩張圖片,其中一張笑容滿臉露出心口將花插喺頭上面。未夠噴血?整多張靚靚泳衣騷吓強勁上圍,噴血指數直達頂級,連網友都話「無心睡眠」咁喎。許亦妮仲留言寫下:「Imissthesun...ImissSummer...」,以及「Thursdaywaitingforlove....waitingforlove。」 ...


好正啊。

藝人許亦妮身才出眾就係人都知,佢亦都一向毫不吝惜透過社交網站展示美好身段。剛剛她又上載了兩張圖片,其中一張笑容滿臉露出心口將花插喺頭上面。未夠噴血?整多張靚靚泳衣騷吓強勁上圍,噴血指數直達頂級,連網友都話「無心睡眠」咁喎。

許亦妮仲留言寫下:「I miss the sun...I miss Summer...」,以及「Thursday waiting for love....waiting for love 。」許小姐出動到展示強勁「武器」,相信愛很快會來臨。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!