網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月2日 星期六

前亞視人睇直播爆黑幕 __,亞視,

■亞視大樓門外昨晚有大批傳媒及市民守候。王子俊攝【本報訊】亞視熄機,《蘋果》動新聞昨晚邀請一眾亞視代表人物,包括林建明(沙姐)、歐錦棠、羅霖、劉錫賢、蔡國威和袁潔儀現身直播節目「真熄亞視Live」。臨別依依,潔儀最不捨:「我以為自己平復,但嗰刻嚟臨又係眼濕濕,好似親人走咗,原來都要時間去接受。」袁潔儀:選美有幕後操縱他們還分享了在亞視多年難忘事,沙姐笑說:「我最難忙呢幾日,因為不停咁為亞視幫報紙、 ...




其他影片:>>






【本報訊】亞視熄機,《蘋果》動新聞昨晚邀請一眾亞視代表人物,包括林建明(沙姐)、歐錦棠、羅霖、劉錫賢、蔡國威和袁潔儀現身直播節目「真熄亞視Live」。臨別依依,潔儀最不捨:「我以為自己平復,但嗰刻嚟臨又係眼濕濕,好似親人走咗,原來都要時間去接受。」

袁潔儀:選美有幕後操縱

他們還分享了在亞視多年難忘事,沙姐笑說:「我最難忙呢幾日,因為不停咁為亞視幫報紙、雜誌、電視做訪問,多得佢唔少,佢執笠真係搞到我哋好忙,好難忘!」1991年亞姐冠軍羅霖和1989年亞姐袁潔儀選美改變一生,袁說:「我都覺得有選美黑幕,但人之常情,倒不如話識到幕後操縱嘅人好彩囉。」而歐錦棠亦大爆當年不忿事:「封小平入主後,有年台慶搞咗個豬肉獎,當年廣東十虎好好口碑,但都唔畀劇入圍,我最後call爆機都唔出席,𠵱家個獎都冇我名,雕番名都唔要。」另外,沙姐在昨晚無綫播出的《東張西望》爆肚說:「良性競爭先有進步,得一個台死得啦。」

■記者戴彩煥


鍾意就快D Share啦!