掃呢頁CODE去手機

2016年4月18日 星期一

ViuTV《晚吹》變態酷刑 露股打藤夾乳頭 __,ViuTV,Viu,

ViuTV《晚吹》變態酷刑 露股打藤夾乳頭ViuTV深宵節目《晚吹─真PK》繼首集主持KevinBoy受酷刑含林雪臭襪和舔大隻佬胳肋底後,前晚播出第二集再挑戰電視尺度,KevinBoy鏡頭前除褲露股,繼而再與另一主持火火玩夾乳頭互扯,內容大膽令觀眾咋舌。有人質疑節目教壞人,KevinBoy昨反駁說:「覺得教壞人可以唔睇,呢個係一個選擇,唔係逼你睇。」(酷刑指數:★★★★★為最高)■KevinBoy ...


ViuTV《晚吹》變態酷刑 露股打藤夾乳頭

ViuTV深宵節目《晚吹─真PK》繼首集主持Kevin Boy受酷刑含林雪臭襪和舔大隻佬胳肋底後,前晚播出第二集再挑戰電視尺度,Kevin Boy鏡頭前除褲露股,繼而再與另一主持火火玩夾乳頭互扯,內容大膽令觀眾咋舌。有人質疑節目教壞人,Kevin Boy昨反駁說:「覺得教壞人可以唔睇,呢個係一個選擇,唔係逼你睇。」

(酷刑指數:★★★★★為最高)



■Kevin Boy(右)與火火接受大懲罰,二人被木夾夾住乳頭,再後退互扯。電視圖片

【乳頭拔河】酷刑指數:★★★★★

玩破格的ViuTV主打真人騷, 原來連深宵節目《晚吹─真PK》一樣有睇頭。《真PK》由網上節目《情義兩難全之玩爆你個腎》的爆腎主腦李健宏(Kevin Boy),以及電影《老笠》導演李家榮(火火)擔任主持,節目玩法是若主持未能成功令嘉賓答中暗題,該主持便要接受懲罰。首集嘉賓林雪除粗口橫飛外,Kevin Boy更因為輸掉而被罰舔大隻佬胳肋底及含住林雪臭襪,核突搞笑程度爆燈。

前晚第二集由郭偉亮(Eric Kwok)擔任嘉賓,玩得更大膽出位,Kevin Boy再輸而被大隻佬脫下褲子用藤條打屁股,初時Kevin Boy只露出股隙,惟Eric Kwok查看其傷勢時,Kevin Boy索性除褲露出整個屁股,完全挑戰電視尺度!最後兩位主持接受大懲罰,被大隻佬用木夾夾住乳頭,然後退後互扯,內容可謂三級變態!

ViuTV昨被問可會違反免費電視守則?發言人王小姐說:「因為節目喺晚上11點45分時段出街,我哋亦PG(家長指引)咗,所以可以出街。另外我哋重點在於懲罰,同增加趣味,完全冇賣弄污穢嘅成份。」

玩都要玩得認真對於除褲露股,Kevin Boy昨在電話中說:「呢個節目係香港電視一啲大膽嘅新嘗試,我玩都要玩得認真啲。」難道不覺過火?他說:「嗰一刻冇諗,我做完個懲罰真係痛,Eric Kwok質疑我,我好自然地講『X!我嗰吓真係俾人打X咗㗎,畀你睇喇!』」可擔心節目遭禁播?他說:「唔到我話驚唔驚,每次返去錄影我係盡情投入,希望唔好咁快禁播。」有人質疑節目教壞人,Kevin Boy反駁說:「未必人人接受到,但起碼有個選擇畀人,覺得教壞人可以唔睇,呢個係一個選擇,唔係逼你睇,如覺得唔舒服,可以選擇轉台,每個人口味都唔同。」

Eric Kwok昨日亦大讚節目有膽識、夠癲及有創意,他說:「可以畀香港人輕鬆吓,我覺得唔錯。今時今日嘅細路冇咁容易俾人教壞嘅,相比喺網上可以睇到嘅嘢,呢個節目算好檢點。節目嘅尺度更加可以顯出香港言論自由,有咁嘅自由,唔好嘥。」

採訪:魯吉、嵐山、皓騫



■Kevin Boy要被大隻佬除褲打屁股。電視圖片

【藤條打屁股】酷刑指數:★★★★

【越痛越玩】十大酷刑起雞皮《晚吹─真PK》用盡各種變態、核突、惡頂、痛楚等十大酷刑懲罰兩位主持Kevin Boy和火火,連嘉賓林雪揚言「睇到起雞皮」。



【墨汁撈納豆】

酷刑指數:★★★



【飲老鼠酒連老鼠】

酷刑指數:★★★



【大隻佬狂吻】

酷刑指數:★★



【腋下起重機】酷刑指數:★★★★



【鹹苦胳肋底】

酷刑指數:★★★★



【廁所泵奶奶】

酷刑指數:★★



【請襪進口】

酷刑指數:★★★★

【Wasabi粉塞口】酷刑指數:★★★★


鍾意就快D Share啦!