掃呢頁CODE去手機

2016年5月31日 星期二

【陳冠希「誤食」人妻?】國產模秦舒培現任丈夫:出軌變成光明正大 __,秦舒培,陳冠希,

陳冠希(Edison)上年9月被爆同大陸超模秦舒培嘅合照,相中見秦舒培坐喺希哥嘅大髀,仲親密咁攬住希哥嘅膊頭,先傳出希哥戀人妻,其後有傳秦舒培同華誼兄弟時尚文化傳媒董事總經理趙磊已離婚(新聞連結:http://bit.ly/1Z9kBif)。咁啱希哥前晚被《蘋果》影到大約7點20分喺大坑出沒,同大陸超模秦舒培及一班時裝生意嘅員工食飯,二人仲一齊返上環蘇杭街TheJervois精品酒店,喺lobby ...


陳冠希(Edison)上年9月被爆同大陸超模秦舒培嘅合照,相中見秦舒培坐喺希哥嘅大髀,仲親密咁攬住希哥嘅膊頭,先傳出希哥戀人妻,其後有傳秦舒培同華誼兄弟時尚文化傳媒董事總經理趙磊已離婚(新聞連結:http://bit.ly/1Z9kBif )。咁啱希哥前晚被《蘋果》影到大約7點20分喺大坑出沒,同大陸超模秦舒培及一班時裝生意嘅員工食飯,二人仲一齊返上環蘇杭街The Jervois精品酒店,喺lobby等lift嗰陣,Edison終於忍唔住同秦舒培情深一吻,據知Edison同秦舒培拍拖約1年(新聞連結:http://bit.ly/1Pe1ZgW ),戀情斷正。據知大陸超模秦舒培向身邊人透露已「離婚」,未知希哥會唔會遇到「情場騙子」,根本唔知對方仲係「人妻」,噚晚秦舒培老公趙磊喺微信朋友圈發公開信,稱自己同秦舒培未離婚,即係希哥現任女友仲係人妻!秦舒培老公趙磊形容生活就好似一個笑話:「當出軌門新聞震驚著我,也震驚大家時,我在憤怒、悲傷之時,選擇聽長輩的勸導:要學會原諒學會放手學會尊重自己,做好自己就行。但在沉默的日子裡,我生活一直承受在媒體的好奇和微博閒人的嘲笑、痛苦困惑和尷尬中慢慢的度過著,看著朋友和家人為我們此事表現的失望和傷心,我還是選擇了學著豁達和忘記,實在無奈。」佢又指睇完噚日嘅報道佢忽然想問自己:「為甚麼還需要沉默,為甚麼還要尊重不值得尊重的人呢?難道為了保護一個曾經的感情,而傷害朋友家人和父母?讓無道德底線一對人可以變得肆無忌憚?更想問一聲甚麼時候出軌,變成一個光明正大?P.S 離的事還沒辦就需要我的祝福嗎?」

希哥前晚同新女秦舒培拖晒手… 二人返酒店前,仲情不自禁…啜啜… 秦舒培早喺2012年1月同河南富二代趙磊(中)結婚。
上年9月被爆秦舒培坐喺希哥嘅大髀,傳出緋聞。 國產模秦舒培現任丈夫趙磊朋友圈截圖

鍾意就快D Share啦!