網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月13日 星期五

女神男神:胸大就被罵?爆乳雅典娜暴「露」反擊 __,女神,

李玲做網上直播被指太暴露。(互聯網圖片)是不是胸大就被罵?因為Cosplay造型勁出位,被網友捧為「爆乳雅典娜」嘅中國足球寶貝李玲,最近走出平面界,做埋網上中超直播主持,但可能因為佢上圍太豐滿,做節目時事業線露得太狠,惹嚟唔少閒言閒語,搞到李玲嬲嬲豬喺微博留言「胸大就被罵?」仲連環上載超性感相暴「露」反擊添!最近李玲以小背心打底嘅工人褲造型做網上直播節目,點知有部分巴打出口傷人,不斷向佢作出攻擊甚 ...


李玲做網上直播被指太暴露。(互聯網圖片)

是不是胸大就被罵?因為Cosplay造型勁出位,被網友捧為「爆乳雅典娜」嘅中國足球寶貝李玲,最近走出平面界,做埋網上中超直播主持,但可能因為佢上圍太豐滿,做節目時事業線露得太狠,惹嚟唔少閒言閒語,搞到李玲嬲嬲豬喺微博留言「胸大就被罵?」仲連環上載超性感相暴「露」反擊添!

最近李玲以小背心打底嘅工人褲造型做網上直播節目,點知有部分巴打出口傷人,不斷向佢作出攻擊甚至辱罵,結果李玲忍唔住喺微博留言「是不是胸大就被罵?」近日又喺微博連環上載性感照,疑似不忿反擊,結果被國內傳媒瘋狂轉載,皆因佢2012年Cosplay經典漫畫《聖鬥士星矢》嘅女神雅典娜,噴血造型儲埋唔少粉絲,好多巴打關心佢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!