網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月13日 星期五

早咗影大肚寫真 李蘊嘲依家醜咗又肥咗 __,李蘊,

李蘊喺佗B接近8個月(32周)時影大肚寫真,佢話嗰陣未有水腫,依家就腫到相都唔想影!即將臨盆嘅24歲靚媽李蘊(Renee),個肚愈來愈大,早前出街仲畀人誤會佢係佗孖B,第一次做媽咪嘅Renee當然要做好多新手孕婦要做嘅事,就係同肚裏面個BB一齊影輯靚靚寫真!Renee話:「呢輯相係我32周嘅時候影嘅,嗰時候仲未有水腫,哈哈,依家腫到相都唔想影,因為醜咗同肥咗好多,不過都係覺得值得嘅,醫生話說BB喺 ...


李蘊喺佗B接近8個月(32周)時影大肚寫真,佢話嗰陣未有水腫,依家就腫到相都唔想影!

即將臨盆嘅24歲靚媽李蘊(Renee),個肚愈來愈大,早前出街仲畀人誤會佢係佗孖B,第一次做媽咪嘅Renee當然要做好多新手孕婦要做嘅事,就係同肚裏面個BB一齊影輯靚靚寫真!Renee話:「呢輯相係我32周嘅時候影嘅,嗰時候仲未有水腫,哈哈,依家腫到相都唔想影,因為醜咗同肥咗好多,不過都係覺得值得嘅,醫生話說BB喺入面住得咁舒服,位置仲好高,冇早產迹象,應該可能會過預產期先出嚟,所以應該要6月先可以同BB見面啦,我同老公、屋企人、朋友都好期待BB出世,希望一切順順利利!」

Renee為臨盆在即做足準備,平日作息定時又食清淡同有營養嘅嘢食,又會預時間散步做運動,佢話:「BB應該會好健康,有唔少朋友爭住上契𠻹。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!