網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月13日 星期五

范冰冰:延續范冰冰霸勢?奀星搶眼球遭保安趕走 __,冰冰,范冰冰,李冰冰,

奀星趙爾玲(右圖)未能延續范冰冰「龍袍」霸勢,被保安趕離紅地氈(中圖)。同一張紅地氈、同一個設計師!繼范冰冰的「龍袍」驚艷康城後,時隔六年「鳳袍」現身,又一次大玩中國風,為了造就紅氈上的一大亮點,這是當地傳媒的報道。而穿上這件戰衣出場的大陸女星趙爾玲隨了姍姍來遲,更一步一停想在紅地氈上爭取更長的逗留時間,終於令保安不耐煩,多次勸佢盡快離場,點知佢扮聽唔到,電視台做直播,佢仲喺後面做攝石人,左攝右攝 ...


奀星趙爾玲(右圖)未能延續范冰冰「龍袍」霸勢,被保安趕離紅地氈(中圖)。

同一張紅地氈、同一個設計師!繼范冰冰的「龍袍」驚艷康城後,時隔六年「鳳袍」現身,又一次大玩中國風,為了造就紅氈上的一大亮點,這是當地傳媒的報道。

而穿上這件戰衣出場的大陸女星趙爾玲隨了姍姍來遲,更一步一停想在紅地氈上爭取更長的逗留時間,終於令保安不耐煩,多次勸佢盡快離場,點知佢扮聽唔到,電視台做直播,佢仲喺後面做攝石人,左攝右攝搶鏡,終於成功出到位,當然最後都係被保安當場拉走,成為今屆首個被趕走嘅奀星。

趙爾玲聲稱係企業家、製片人、演員,於2001年至今每年都有作品,而佢身上所穿的戰衣就係時裝設計大師Laurence Hsu嘅作品,六年前范冰冰着住佢設計嘅「龍袍」行紅地氈而令歐洲掀起中國風。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!