掃呢頁CODE去手機

2016年5月11日 星期三

袁偉豪:直擊袁偉豪沖涼現場 神秘女性突襲慶生 __,慶生,袁偉豪,

如果唔係岑杏賢,仲有邊個同男神咁close先?施馬Sir沖涼你見過未?我見過,我真係見過!憑劇集《鐵馬戰車》飾演「施馬Sir」一角而人氣急升嘅無綫藝員袁偉豪,今日(十一日)係三十六歲生日,喺今日凌晨大約一點半,袁偉豪喺微博上載一段短片並留言:「好聽的生日歌呀!」短片一播,出現嘅係一度浴廉,仲聽到水聲之餘,有把好高音嘅女聲,好大聲咁唱生日歌,而企喺浴廉後面沖緊涼嘅袁偉豪則:「Oh!」咗一聲,即刻伸個 ...


如果唔係岑杏賢,仲有邊個同男神咁close先?

施馬Sir沖涼你見過未?我見過,我真係見過!憑劇集《鐵馬戰車》飾演「施馬Sir」一角而人氣急升嘅無綫藝員袁偉豪,今日(十一日)係三十六歲生日,喺今日凌晨大約一點半,袁偉豪喺微博上載一段短片並留言:「好聽的生日歌呀!」短片一播,出現嘅係一度浴廉,仲聽到水聲之餘,有把好高音嘅女聲,好大聲咁唱生日歌,而企喺浴廉後面沖緊涼嘅袁偉豪則:「Oh!」咗一聲,即刻伸個出頭出嚟,對住鏡頭展開非常燦爛嘅笑容話:「Thank you! Happy Birthday to me!」跟住用個花灑自淋之餘,仲伸晒脷!

雖然只係見到施馬Sir上身,準確啲講,只係見到個膊頭,不過都已經令人想入非非,唔少網民都留言話出浴鏡頭唔夠喉:「點解唔影落啲?」、「低啲低啲再低啲!」、「不敢想接下來的事情」、「果然長得帥的,洗澡還是那麼好看」同時竟然有人話,呢把女聲似係無綫小花黃智雯,仲留言話:「把聲似黃智雯,而且你表情似係預計之外的一個朋友到來」!唔係啩?施馬Sir同前港姐岑杏賢係公開嘅一對,之前佢哋仲默認同居,施馬Sir自己放呢條片上去喎!唔會咁玩自己嘛?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!