掃呢頁CODE去手機

2016年5月11日 星期三

男友被搶無晒Mood 連詩雅搵阿媽散心 __,詩雅,連詩雅,

男友被搶無晒Mood連詩雅搵阿媽散心19,975views│2016年05月10日叉咗半隻腳入豪門嘅連詩雅,因為男友識咗第二個,最後分手收場。好Hurt呀,不過唔怕,冇咗愛情,仲有親情。一提到「港女」兩個字,就諗起串串貢,扮晒嘢,冇咩禮貌,被指為「ABC」港女嘅連詩雅,喺冇男朋友嘅日子,就搵阿媽陪住自己。呢日連詩雅同媽咪兩個就去行商場嘅美食節,行下食下。伯友同Shiga更係母女Look上陣,兩個白 ...






  • 其他影片:>>






  • 男友被搶無晒Mood 連詩雅搵阿媽散心
  • 19,975 views│2016年05月10日
  • 叉咗半隻腳入豪門嘅連詩雅,因為男友識咗第二個,最後分手收場。好Hurt呀,不過唔怕,冇咗愛情,仲有親情。

    一提到「港女」兩個字,就諗起串串貢,扮晒嘢,冇咩禮貌,被指為「ABC」港女嘅連詩雅,喺冇男朋友嘅日子,就搵阿媽陪住自己。呢日連詩雅同媽咪兩個就去行商場嘅美食節,行下食下。

    伯友同Shiga更係母女Look上陣,兩個白色衫,孭住個紅噹噹個袋,伯友同Shiga更生得成個餅印咁,兩個全場手拖手行,真係好溫馨。期間見有fans要求合照,伯友自動行開,等fans唔使影到咁有壓力。阿女甩拖冇晒Mood,伯友陪阿女出嚟散下心,就算阿女密密玩whatsapp,伯友都冇話Shiga半句,話晒阿女依家心情麻麻,當然「哦」少啲啦。所以,幾時都話世上只有媽媽好。

    鍾意就快D Share啦!