掃呢頁CODE去手機

2016年5月29日 星期日

【尋日滿月】陳茵媺晒囡囡正面大頭相 __,茵媺,陳茵媺,

滿月喇!藝人陳茵媺(Aimee)上月誕下囡囡Camilla,話咁快就滿月喇,Aimee喺微博上載咗張囡囡喺十日大時影嘅正面大頭相,佢留言話:「昨天是我家嘅小公主滿月!HappyBirthdaytoourlovelyCamilla!Weloveyousoooomuch!」相中Camilla戴上花花頭巾,面珠同手臂都好有肉地,勁打耳。雖然張相佢就瞇埋咗眼,但都睇得出輪廓勁分明,天生一副美人胚子!最強娛 ...


滿月喇!

藝人陳茵媺(Aimee)上月誕下囡囡Camilla,話咁快就滿月喇,Aimee喺微博上載咗張囡囡喺十日大時影嘅正面大頭相,佢留言話:「昨天是我家嘅小公主滿月!Happy Birthday to our lovely Camilla! We love you soooo much!」

相中Camilla戴上花花頭巾,面珠同手臂都好有肉地,勁打耳。雖然張相佢就瞇埋咗眼,但都睇得出輪廓勁分明,天生一副美人胚子!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!